آخرین اخبار

افشای دلیل جدایی توتولو/ عطایی: با هم اختلاف سلیقه داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: جدایی توتولو هیچ ربطی به دو بازی اخیر نداشت و ما تنها در سبک تمرین و آنالیز اختلاف سلیقه داشتیم.

اشتراک گذاری
13 خرداد 1401
کد مطلب : 913

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان اردوی تدارکاتی صربستان و با نظر بهروز عطایی، توماس توتولو از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران جدا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مورد توضیح داد: توماس توتولو با توجه به آشنایی‌ای که از همراهی حدود ۶ ماهه با تیم ملی داشت، در کنار تیم قرار گرفت تا با این آگاهی مسیر حرکتی تیم در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان شکل بهتری بیابد.

بهروز عطایی افزود: در این حدفاصل که توتولو به تیم اضافه و کارهای فنی انجام شد هر دو به این جمع بندی نهایی رسیدیم که سلایق و مدل کار ما با هم تفاوت دارد و این اختلاف سلیقه شاید سبب شود که روند حرکتی تیم دچار چالش شود و نتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است برسیم.

وی با تاکید بر این که این جدایی ربطی به دو بازی تدارکاتی اخیر با تیم ملی صربستان ندارد، تصریح کرد: سبک تمرینی و نوع تحلیل بازی‌ ما دو نفر تفاوت ساختاری عمده داشت و امکان همسو شدن نبود به همین دلیل طی صحبتی که با توتولو داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که قطع همکاری شود و مسیر را با دیگر افراد گروه ادامه دهیم.

عطایی در پایان با بیان این‌که با توماس توتولو به هیچ وجه اختلاف رفتاری نداشته، اظهار کرد: توماس انسان خوب، کاربلد و موجهی است و بحث اصلی تفاوت سلیقه در نوع تمرین، آنالیز و تحلیل از تیم‌ها بود و این مسیر به انجام درست کار کمک نمی‌کرد، به همین دلیل خیلی راحت با هم به این جمع بندی رسیدیم که این همکاری ادامه نداشته باشد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =