آخرین اخبار

واکنش مدیرکل ورزش مازندران به بیانیه نساجی/ رنگرز: برای حمایت از تیم هم‌ قسم هستیم

مدیرکل ورزش جوانان مازندران گفت: برای حمایت از نساجی هم قسم و یکدل هستیم اما نمی دانیم به چه دلیل مجوز بازی‌اش با تراکتور در تهران صادر نشد.

اشتراک گذاری
11 خرداد 1401
کد مطلب : 879

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بیانیه هیـأت مدیره باشگاه نساجی مبنی بر اینکه اگر بابت اتفاقات مربوط به لغو بازی با تراکتور از این باشگاه عذرخواهی رسمی نشده و شخصیتش در نظر گرفته نشود، آمادگی دارد تیم را به هیأت فوتبال و اداره کل ورزش جوانان مازندران واگذار کند اظهار داشت: برای ماندن نساجی در مازندران با صرف اعتباری تلاش کردیم ایرادات دهگانه مدنظر سازمان لیگ از ورزشگاه شهدای ساری را برطرف کنیم و در آن مقطع زمانی تأییدیه سازمان لیگ هم اخذ شد اما بعد از برگزاری برخی بازی‌های نساجی در ورزشگاه شهدا، ایراداتی به چمن آن وارد شد. در آن زمان تازه چمن را مرمت کرده بودیم اما باشگاه درنهایت تصمیم به خروج از استان گرفت. ما هم به این تصمیم باشگاه و کادرفنی نساجی احترام گذاشتیم.  پس از آن تمام تمرکز خود را معطوف به تکمیل پروژه ورزشگاه وطنی قائم‌شهر کردیم.

وی افزود:‌ دستگاه دولتی هستیم که اعتباراتمان محدود است و هزینه‌کرد‌مان هم در چارچوب قوانینی تعریف شده است. اکنون تمام تمرکز عوامل فنی، اجرایی و اعتباری ما معطوف به تکمیل پروژه ورزشگاه وطنی قائم‌شهر است. در آن زمان سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به ورزش جوانان، ورزشگاه شهدای ساری را واجد شرایط میزبانی از بازی‌های نساجی در لیگ برتر ندانست. ورزش مازندران اقیانوسی از افتخارات است اما ورزشگاه شهدا  جزو معدود زیرساخت‌های ما است که امکان برگزاری مسابقات در آن وجود داشت. تیم‌های متعددی پس از خروج نساجی از استادیوم شهدا از آن استفاده کردند اما در ادامه زمین از کیفیت ابتدای خودش خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که دوستان بحث میزبانی نساجی در ورزشگاه شهدا را برای بازی با تراکتور اعلام کردند، بازه زمانی محدودی در اختیار داشتیم و به این دلیل که تمام تمرکزمان معطوف به ورزشگاه شهید وطنی بود، این امکان وجود نداشت که ورزشگاه ساری را تجهیز کنیم. درنهایت شنیدیم طبق پیگیری‌ها مقرر کردند این دیدار هم مانند بازی‌های قبلی نساجی، در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود. با توجه به سابقه بازی‌های قبلی این تیم، از درون استان هم پیگیری‌هایی برای برگزاری بازی در تهران انجام شد اما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد که این بار مجوز بازی در تهران را صادر نکردند. آن هم در شرایطی که قرار بود بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

رنگرز خاطرنشان کرد: آنچه اکنون در استان مازندران با حمایت استاندار روی آن متمرکز شده‌ایم، تکمیل پروژه ورزشگاه شهید وطنی است و کاشت بذر چمن هم هفته آینده انجام می‌شود. لذا در توان استان مازندران نیست که در یک زمان چندین ورزشگاه باکیفیت دراختیار داشته باشد. اکنون ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر و شهدای هفت تیر بابل را داریم در حالی که تیم‌های ما در لیگ‌ها مختلف، متعدد هستند و تأمین زیرساخت برای آنها نیازمند اعتبارات زیادی است که در حال حاضر چنین اعتباری نداریم. 

وی اضافه کرد: همچنان تمام قد از باشگاه نساجی حمایت می‌کنیم. مجموعه استان،‌ استاندار، نمایندگان و… اعتقاد دارند نساجی گل سرسبد تیم‌های فوتبال ماست. در همین چند وقت تمام استان مازندران سه هفته پشت سر هم بسیج شدند تا زمینه حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برای حمایت از نساجی در جام حذفی فراهم شود. برای حمایت از این باشگاه هم‌قسم و یکدل هستیم اما از اینکه تحت چه شرایطی مجوز لازم برای برگزاری مسابقه نساجی و تراکتور فراهم نشد بی‌اطلاع هستیم. ظاهراً دلخوری باشگاه هم ناظر بر عدم صدور مجوز در تهران است. البته برای اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح برای بازی با تراکتور، شخص استاندار، معاون سیاسی‌اش و نمایندگان ورود کردند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نه =