آخرین اخبار

واکنش آقای خاص به استعفای دوباره/ بنا: استوری‌های من معنادار نیست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من الان در تمرین هستم و قهرم شایعه است.

اشتراک گذاری
10 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 83

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد بنا در حاشیه افتتاح فاز دوم بازسازی خانه کشتی، عنوان کرد: بودجه خوب در اختیار فدراسیون کشتی بگذارند چرا که چند تورنمنت پی دی پی داریم. مسائل مالی شخصی نیستند وگرنه صحبت نمی‌کردم. ۲ فدراسیوت فرنگی و آزاد با ۵ رده داریم و کلی مسابقات جهانی و المپیک. فقط نفری ۴۴ میلیون برای مسابقات مغولستان پول بلیت شد. احتیاج به کمک زیادی داریم و باید از فدراسیون دفاع کنم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: الان شه‌بخش در بوکس مدال گرفته، فروغی طلا گرفته و ما خوشحالیم چون تمام ورزش را دوست داریم. اما وقتی بحث درگیری مستقیم با کشتی و پاسخ به مردم باشد، همه به مسائل مالی برمی گردد. زیرساخت ها از کمک‌های مالی ساخته شده، پروژه بزرگی پشت خانه کشتی در حال انجام است و حالا اردوها و مسابقات هم هست. امیدوارم آقای رئیسی توجه ویژه ای به کشتی داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا هر چند وقت یکبار با پست یا انتقاد، بحث استعفای او پیش کشیده می شود، گفت: کجا صحبت از استعفای من شده؟ شایعه است و استوری‌های من معنادار نیست. در تمرینات هستم و قهرم شایعه بوده است. مردم دوست دارند برخی مسائل را به قهر و آشتی من مرتبط کنند. کشتی وصل به کسی نیست و از همه بزگرتر است. با قهر یا بودن و نبودن من کشتی لطمه نمی‌بیند و بزرگی اش را می‌کند.
انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =