آخرین اخبار

ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سال گذشته ۶ هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت پوشش این نهاد در استان ایجاد است.

اشتراک گذاری
02 خرداد 1401
کد مطلب : 673

ارسلان جلال فرد در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان و گروههای هدف تحت پوشش کمیته امداد یکی از اولویت‌های بسیار مهم این نهاد است.

 وی بیان کرد: در همین راستا از سال ۹۹ تا پایان ۱۴۰۰ افزون بر ۲ هزار و ۶۴ تخته گلیم از طریق مددجویان و همکاری مجریان کمیته امداد که آموزش های لازم را به این افراد ارائه داده بودند به بازار مصرف صادر شده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این میزان گلیم تولیدی مددجویان نهاد از طریق راهبران شغلی و کمیته اقتصادی کمیته امداد کشور به فروش رسید، تصریح کرد: این تعداد گلیم به ارزش ۱۰۵میلیارد ریال در بازار مصرف فروخته شده است.

 جلال فرد عنوان کرد: باید از ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد جهت رشد صنایع دستی استفاده کرد، تا این صنعت زیبا رونق لازم را به دست آورد.

وی گفت: در سال گذشته ۶ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد توسط این نهاد به وجود آمده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش عمده این اشتغال زایی از طریق صنایع دستی بوده است، خاطرنشان کرد: اشتغال زایی یکی از برنامه های محوری کمیته امداد می باشد که مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید فراوان کردند.

 وی بیان کرد: در راستای توانمندسازی خانواده ها بهترین اقدام اشتغال زایی است و این هدف در سرلوحه کار کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد.

 وی افزود: هدف گذاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید حدود ۸ هزار و ۱۰۰ فرصت اجرای طرح و ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف خود است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی این میزان اجرای طرح و فرصت شغلی نسبت به سال گذشته اضافه کرد: در این خصوص اعتبار سال جاری نیز ۴ هزار میلیارد ریال برای هدف گذاری اشتغال زایی خانواده های تحت حمایت و گروههای هدف کمیته امداد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =