آخرین اخبار

مردم علی‌رغم تنگناهای اقتصادی در استقبال از دولت سنگ تمام گذاشتند

فرماندار بویراحمد طی پیامی از حضور باشکوه مردم در استقبال از هیات دولت قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
29 تیر 1402
کد مطلب : 6284

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، در پی استقبال باشکوه مردم شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج فرماندار بویراحمد در پی از حضور مردم قدردانی کرد.

در پیام شهرام مهدوی مطلق آمده ؛

لَئِنْ شَکرْتُمْ لَاَزیدَنَّکمْ

بی تردید آنچه تاریخ از بویراحمد به یاد دارد و ثبت کرده است و آنچه زاگرس سربلند و قله استوار دنا در کنار بویراحمد  شاهد بوده است و انچه حماسه نویسان و حماسه سازان از این ایل شقایق و شهادت   به تصویر کشیده اند ،همه اش حضور باشور و شعور در بزنگاه های تاریخی است .

 اکنون که هنگامه ی سفر هیئت محترم دولت  به استان  و در  ماه سراسر حماسه محرم ،علی رغم برخی تنگناها و مشکلات، در استقبال از رئیس جمهور محترم  ایران اسلامی حضرت آیت الله رئیسی  و دولت مردمی ایران قوی ،در شهر یاسوج ،بار دیگر سنگ تمام گذاشتید و با شور و اشتیاقی وصف نشدنی  ،مسئولیت را بر مسئولان  سنگین تر و جدی نمودید ، بر خود فرض می دانیم به پاس این حضور و در برابر آن همه عزت و غیرت شما مردم عظیم و عزیز ،سر تعظیم فرود آوریم و صمیمانه تشکر کنیم .

بدون شک چنین حضوری با هیچ واژه و کلمه ای  قابل بیان نیست و این پیوند عمیق مردمی تنها در پرتو عشق و علاقه ذاتی به نظام توحیدی و ولایت قابل بیان هست  که از تک تک شما مردم عزیز ،التماس دعا داریم تا در خدمت بی منت توفیق الهی همیار  شود .

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =