آخرین اخبار

معاون وزیر ارشاد در یاسوج فقط ۱۱ روز مهلت داد+فیلم

معاون توسعه منابع وزارت ارشاد برای به سرانجام رسیدن یک پروژه بزرگ در یاسوج فقط ۱۱ روز مهلت داد.

اشتراک گذاری
03 تیر 1402
کد مطلب : 5761

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از پروژه های نیمه تمام در استان کهگیلویه و بویراحمد که موجب شده مردم و بخصوص هنرمندان نسبت به عدم تکمیل آن معترض بوده و انتقاد داشته باشند پروژه تالار بزرگ فرهنگی هنری شهر یاسوج در ورودی این شهر روبروی کارخانه قند است که سالهای سال به حال خود رها شده و در ۸ سال دولت تدبیر و امید هیچ کاری بر روی آن انجام نشد.

به یاد داریم روزگاری که علی جنتی وزیر ارشاد بود و حاشیه ای هم با برخی اظهار نظرها برای استان به وجود آمد یکی از معاونین وی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و قول داد که با گذاشتن اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی هر چه سریع‌تر آن را تکمیل کنند اما هیچگاه قول معاون وزیر ارشاد در دوره حسن روحانی عملی نشد.

آن روزها گذشت و با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی فعل و انفعالاتی جدید صورت گرفت و بعد از گذشت یک دهه و نافرجام ماندن این پروژه عاقبت سرمایه گذار پای کار آمد تا با ۲۷۰ میلیارد تومان آن را بسازد.

به گزارش فارس هر چند سرمایه گذار پای کار آمده و مسئولان وزارت ارشاد و همچنین مسئولان اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با عزم جدی پای کار هستند اما از شانس بد این استان باز هم به دلایل مختلفی کار تاکنون انجام نشده است.

تا اینکه معاون توسعه منابع انسانی وزارت ارشاد به یاسوج سفر کرد و امروز بازدیدی از پروژه داشت.

سید محمود اسلامی که به همراه چندین تن از مدیران کل وزارت ارشاد به یاسوج سفر کرده امروز به همراه مدیر کل ارشاد و خبرنگاران در پروژه تالار بزرگ فرهنگی هنری یاسوج حاضر شد و سوالات زیادی از نماینده سرمایه گذار پرسید و البته فرصت ۱۱ روز‌ه‌ای به سرمایه گذار داد و اخطار کرد که اگر تا روز پانزدهم تیر این کار شروع نشود برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد و پروژه به صورت ملی توسط وزارت ارشاد ساخته می‌شود.

مهلت ۱۱ روزه معاون وزیر را اینجا ببینید

اما نکته قابل توجه اینکه همزمان با ورود معاون وزیر ارشاد تعدادی کارگر در حال قیرکاری در محوطه تالار فرهنگی هنری شهر یاسوج بودند! و همین جا بود که یکی از مدیران کل وزارت ارشاد به خوبی چنین سیاه‌کاری‌هایی را هنگام بازدید مسئولان گوشزد کرد! همچنین موضوع مهمی که می‌بایست سرمایه گذار این پروژه با آن توجه داشته باشد و به نوعی بی‌احترامی به یکی از مقامات عالی وزارت بود عدم تمیزکاری محوطه بود که موجب شد معاون وزیر ارشاد هم لب اعتراض بگشاید و بگوید حداقل محوطه را تمیز می‌کردید!؟!.

معاون وزیر ارشاد در ادامه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار با حضور نمایندگان بازرسی و برنامه و بودجه تعهد انجام این کار را داده بود اظهار کرد: الان تمامی مشکلات برطرف شده و در تعجب هستیم که چرا کار را آغاز نکره‌اند.

وی گفت: به مدیرکل مربوطه خودمان در وزارت ارشاد هم گفته‌ام که اگر تا ۱۵ روز دیگر این کار انجام نشود برخورد قانونی صورت گیرد و خودمان از طریق طرح های ملی این کار را انجام خواهیم داد.

همچنین نماینده وزیر وزارت ارشاد چنین گفت که یک ناظر ویژه برای این کار در نظر می‌گیرم تا در یاسوج مستقر شود و کاری که باید سال‌ها پیش جمع می‌‌شد قطعاً تا پایان این دولت می‌بایست افتتاح گردد هر چند بخش قابل توجهی از کار در گذشته انجام شده است.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 14 =