آخرین اخبار

تعیین زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی

زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی های بومی محلی مشخص شد.

اشتراک گذاری
22 خرداد 1402
کد مطلب : 5469

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا رجبی سرپرست دبیرکلی این فدراسیون با اعلام مشخص شدن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی های بومی محلی گفت: تاریخ پیشنهادی ما به وزارت ورزش  مرداد ماه سال جاری بود تا بتوانیم در بازه زمانی مشخص شده مجمع انتخاباتی رییس، نواب رییس، خزانه دار و اعضای خبره را برگزار کنیم. برای انتخابات ریاست این فدراسیون ۷ نفر ثبت نام کردند که با انصراف یک نفر، قرار است انتخابات با ۶ نامزد انجام شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر نواقصی از سوی کمیته تطبیق و تجدید نظر(مدیریتی) به این نامزدها وارد شده و باید در مهلت قانونی این نواقص برطرف شود. این مرحله پروسه قانونی خود را دارد و در نهایت نامزدهای نهایی مجمع انتخاباتی مشخص خواهند شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی و محلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر انتخابات کمیسیون‌های تخصصی از جمله حقوقی، مربیان، داوران و بازیکنان این فدراسیون برگزار شده تا در زمان لازم این افراد بتوانند گزینه نهایی را انتخاب کنند. با توجه به اینکه نوپا بودن این فدراسیون و عدم گستردگی لیگ‌ها، بنا داریم تا مجامع باشگاه‌ها را نیز در آینده‌ای نزدیک برگزار کنیم.

رجبی خاطر نشان کرد بر اساس قانون و با استناد به مجوز اداره کل امور مشترک فدراسیون ها ، مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز سه شنبه دهم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سرپرستی این فدراسیون را در حال حاضر علیرضا پسندیده برعهده دارد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =