آخرین اخبار

عدم تخصیص اعتبار، مهمترین علت اجرایی نشدن قانون جوانی جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدم اختصاص اعتبار مهمترین عامل اجرایی نشدن قانون جوانی جمعیت است.

اشتراک گذاری
22 خرداد 1402
کد مطلب : 5457

سید جواد هاشمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص عدم اجرای مناسب قانون جوانی جمعیت در استان گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته بخشی از عدم اجرای این قانون ناشی از عدم تخصیص اعتبارات است که نگرانی‌هایی در سطح جامعه ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است برنامه‌ریزان توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند تا اعتبارات قانون جوانی جمعیت تخصیص و ابلاغ شود تا در اجرای این قانون مسئولان و جامعه هدف با مشکلی مواجه نشوند.

وی از دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به پاس برنامه‌های خوب در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت قدردانی کرد و گفت: بخشی از دستگاه‌ها همکاری خوبی در جهت برگزاری برنامه‌ها داشتند.

این مسئول بیان کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در همین راستا علاوه بر برنامه‌های گذشته مانند اجرای طرح مادرترها و تجلیل از بانوان تاثیرگذار و برخی اقدامات دیگر در هفته جمعیت و در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اقدام به برگزاری همایش مسیر نجات با حضور جمعی از بانوان ۹ شهرستان به عنوان نماینده حاکمیتی، مشاور فرماندار و دستیار مردمی کرد و برنامه عملیاتی برای هر ۹ شهرستان هم تهیه و تدوین شد.

هاشمی‌مهر با اشاره به اجرای همایش رویداد جوانی جمعیت که در ۷ محور برگزار و از مقاله‌های برتر هم تجلیل شد، گفت: بانک‌ها همکاری لازم با متقاضیان دریافت وام ازدواج و فرزندآوری را داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با متقاضیان دریافت وام فرزندآوری و ازدواج همکاری شود در غیر این صورت متقاضیان می‌توانند به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شانزده =