آخرین اخبار

انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن/آقای نیکزاد؛ دلیل بی‌ثباتی در مدیریت‌ کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی‌ثباتی مدیریتی در بنیاد مسکن استان انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 5211

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام معین‌الدین دهقان در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر و تحولات ممتد در برخی از دستگاه‌ها به خصوص در دستگاه‌های خدمات رسان و همچنین در دستگاه‌هایی همچون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌هایی است که روستاهای زیادی داشته و این روستاها عموما محروم هستند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از دستگاه های مهم و تاثیر گذار در خدمت به روستاییان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که تاکنون در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب خدمات بسیار زیادی را در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم مناطق محروم و مستضعف و روستاییان ارائه کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه برخی از بی ثباتی ها در مدیریت های استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله بنیاد مسکن موجب بروز وقفه در خدمت رسانی به مردم می شود یادآور شد: از آقای نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انتظار داشتیم اجازه دهد تا ثبات مدیریتی در این نهاد و دستگاه مهم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرا باید در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد این همه تغییر و تحول مدیریتی در بنیاد مسکن باشیم یادآور شد: این کارها نه تنها گرهی از مشکلات را باز نمی‌کند بلکه موجب تشدید مشکلات نیز می‌شود و ما به همین خاطر از آقای نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلایه داریم که به چه دلیل و چرا این گونه تغییر مدیریتی ایجاد کرده است.

دهقان خطاب به رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: اگر مدیر شما مدیری خوب بود چرا اجازه ندادید در همین استان کار کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم چنین رویکردهایی در بحث مدیریت ها یکبار برای همیشه کنار گذاشته شود و استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد بیش از این از بی ثباتی مدیریتی آسیب نبینند.

پایان پیام/

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =