آخرین اخبار

والیبال باشگاه‌های آسیا| دومین برد نماینده قزاقستان در روز دوم ثبت شد

تیم تاراز قزاقستان با شکست اربیل عراق به دومین برد خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت.

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 487

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است و امروز (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) در دومین روز این رقابت ها چهار دیدار برگزار خواهد شد.

در دومین دیدار روز دوم تیم های تاراز قزاقستان و اربیل عراق از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند و تاراز سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد.

شاگردان محمدحسین نجاتی سرمربی اربیل در سه ست متوالی این مسابقه و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۱ مغلوب تاراز شدند تا دومین شکست را در این رقابت ها تجربه کنند.

تاراز با این برد پنج امتیازی شد و به صورت موقت در صدر جدول گروه دوم مسابقات قرار گرفت تا نتیجه دیدار شهداب  الریان صدرنشین این گروه در پایان روز دوم را مشخص کند.

انولبک کانیبک اولو بازیکن شماره هفت و کاپیتان تاراز با کسب ۱۴ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.

علیرضا قریب داور بین المللی کشورمان به عنوان داور اول و تانپتپول سوکسود از تایلند به عنوان داور دوم، قضاوت دیدار نمایندگان قزاقستان و عراق را برعهده داشتند.

در سومین مسابقه امروز تیم پیکان پرافتخارترین باشگاه این رقابت ها از ساعت ۱۶ به مصاف سانتوری ژاپن می رود.

همچنین در آخرین مسابقه دومین روز این رقابت ها تیم مقاومت شهداب یزد با الریان روبرو خواهد شد که این دیدار از ساعت ۱۷ شروع می شود.

در نخستین مسابقه امروز تیم ناخون رایچاسیما سه بر یک گاز جنوب عراق را شکست داد و با یک برد، سه امتیازی شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دوازده =