آخرین اخبار

معصومی: هیچ وقت برای شکست روی تشک کشتی نرفتم/ امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

کشتی گیر سنگین وزن کشورمان گفت: هیچ کس برای شکست روی تشک نمی‌رود و همیشه تلاش می کند تا بهترین نتیجه را کسب کند.

اشتراک گذاری
30 فروردین 1402
کد مطلب : 4571

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیررضا معصومی در حاشیه مراسم انتخاب قهرمان ایران اظهار داشت: من از همه مسئولان تشکر می‌کنم چنین فضایی را برای کشتی‌گیران فراهم کرده‌اند تا ورزشکاران بتوانند دیده شوند. برای همه ورزشکارانی که توانستند به این مرحله برسند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم کسی که لایق است برنده شود و به عنوان بهترین ورشکار انتخاب شود. در این نظر سنجی هم خودم به خودم رأی دادم (باخنده).

وی در ادامه در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا که با شکست او همراه بود عنوان کرد: هیچ کس برای شکست روی تشک نمی‌رود و همیشه تلاش می‌کند تا بهترین نتیجه را کسب کند. من هم در این مورد همیشه همین موضوع را دنبال کردم. در این مسابقات اما نتیجه برای من برعکس رقم خورد. امیدوارم کارشناس ها دلایل شکست کشتی گیران را پیدا کنند تا از سال آینده  یک تیم قوی تری راهی این رقابت‌ها شوند. 

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا تیم مشکل بدنی داشت یا خیر گفت: واقعیت امر من در جایگاهی نیستم که بخواهم در خصوص این مسائل صحبت کنم. بزرگان تیم ملی و کارشناسان باید بنشینند و بررسی کنند وعلت شکست ها را پیدا کنند. 

کشتی گیر سنگین وزن کشورمان در ادامه در خصوص اینکه آیا فوتبال می بیند یا خیر گفت: بله فوتبال را دوست دارم و در تیم های داخلی طرفدار استقلال هستم. اتفاقاتی که برای استقلال افتاد دردناک بود ولی خُب نمی‌شود کاری کرد. ما طرفدار استقلالیم، امیدوارم هرچه زودتر مشکلات باشگاه از بین برود. در حال حاضر استقلال شرایط خوبی دارد. هرچند نمی‌شود نتیجه دربی را پیش بینی کرد اما استقلال می تواند این بازی را ببرد. 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 11 =