آخرین اخبار

اقدام عجیب در فدراسیون فوتبال/ تیم رها شده و بلاتکلیف اعزام می‌شود؟

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کافا احتمالا قرار است به این مسابقات اعزام شود اما این تیم نه سرمربی دارد و نه تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
24 دی 1401
کد مطلب : 4231

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ توانسته قهرمان آسیا شود و همیشه یکی از تیم‌های مطرح قاره کهن بوده، بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان  و عدم برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان در آسیا از طرف فدراسیون فوتبال رها شده است. تیمی که همیشه باعث افتخار ایران بوده و متاسفانه هر زمان که قرار است در تورنمنتی حضور داشته باشند دور هم جمع و به مسابقات اعزام می‌شوند.

 موضوعی که مطرح است اینکه آخرین بار هدایت تیم ملی بانوان بر عهده فروزان سلیمانی بود و هنوز خبری از سرمربی جدید و اردوی جهت آمادگی تیم ملی بانوان از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال نشده است اما حالا شنیده شده که تیم ملی فوتسال بانوان جهت حضور در تورنمنت کافا که در دوره قبلی آن عنوان قهرمانی را از آن خود کرده به این مسابقات دعوت شده و فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده است.

سوالی که مطرح است اینکه تیم ملی بانوان کشورمان هنوز تشکیل نشده و حتی اردویی هم نداشته و موضوع مهمتر با چه کادر فنی و سرمربی قرار است در این تورنمنت شرکت کند؟

این مسابقات قرار است از ۲۵ تا ۳۱ ژانویه (۵ تا ۱۱ بهمن) به میزبانی ازبکستان برگزار شود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =