آخرین اخبار

ربیعی: مس و ذوب‌آهن سختگیرانه بازی می‌کنند/ نحوه آوردن جفرسون به ایران جالب است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم‌های ذوب‌آهن و مس سختگیرانه بازی می‌کنند و با این شرایط امیدوارم در این مرحله از جام حذفی موفق باشیم.

اشتراک گذاری
20 دی 1401
کد مطلب : 4189

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان از بازی‌های جام حذفی ضمن خیرمقدم به این تیم اظهار کرد: بازی فردا اولین بازی جام حذفی هست ذوب آهن از نظر من تیم بسیار خوب و منظمی در خیلی از بازی‌ها بوده و فکر می‌کنم بازی خوب و نزدیکی خواهد بود و هر دو تیم سختگیرانه بازی می‌کنند و امیدوارم بتوانیم این مرحله از جام حذفی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: نکته مهم در تفاوت جام حذفی و لیگ این است که باید با دقت و تمرکز بالاتر و ضریب خطای کمتر بچه‌ها بتوانند کارشان را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: با توجه به شناختی که دو تیم از هم دارند و من خیلی برای تیم ذوب آهن احترام قائلم، تیم بسیار خوب، ریشه‌دار، مربی خوب و کادر فنی خوبی که دارند نوع استراتژی بازی‌ها در جام حذفی متفاوت با لیگ هست. باید کادر فنی هر دوتیم برای بازی پیش‌بینی داشته باشند و تصمیمات درست اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: بازی فردا مصدوم و محروم تا حدودی داریم وضعیت لک هنوز مشخص نیست یکی، دون فر در تمرین دو روز گذشته با گرفتگی دچار شدند که با تدابیر کادر پزشکی امیدوارم آنها را داشته باشیم.

ربیعی با اشاره به اینکه سازمان بازی ما در لیگ خوب بوده به اضافه کردن جفرسون به تیم مس اشاره داشت و گفت: جفرسون باهیا هم خوشحالم که به ایران آمده و نحوه آوردن او به ایران جالب است!

پایان پیام/

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 16 =