آخرین اخبار

اولتیماتوم دادستان کهگیلویه به مسامحه‌کاران/ مجازات سخت در انتظار مدیران اهمال‌کار

دادستان شهرستان کهگیلویه گفت: مسامحه و سهل‌انگاری مدیران قابل توجیه نیست و اشد مجازات برای مدیران اهمال‌کار لحاظ خواهد شد.

اشتراک گذاری
18 دی 1401
کد مطلب : 4157

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سعید کریمی‌زاد در جلسه شورای مسکن در دهدشت اظهار کرد: در جلسه قبل قرار بود از محل فروش برخی اقلام، محوطه‌سازی واحدهای مسکن مهر فیصله پیدا کند اما با گذشت دوماه همچنان مشکلات پابرجاست.

دادستان عمومی و انقلاب دهدشت افزود: هم‌چنین مصوب شده بود لکه‌گیری تونل کوه پاد از ورودی به سمت دهدشت در اسرع وقت انجام شود اما هنوز اقدامی نشده است و این کار یک روز است.

وی با بیان این که بر اساس قانون مسکن اداره‌جاتی که اراضی در اختیار دارند به مسکن اختصاص دهند گفت: اگر بعداً محرز شود که اداره‌ای زمین داشته و اعلام نکردند، شک نداشته باشند مسئولان آن اداره خود را برای پاسخگویی مهیا کنند.

کریمی‌زاد بیان کرد: این یک قانون و اولویت با کارکنان خود آن اداره است و سهل‌انگاری و مسامحه قابل پذیرش نیست.

دادستان دهدشت با بیان این که مدیر و مدیرعامل آب و فاضلاب دهدشت و استان همیشه از جلسات شورای مسکن فراری هستند گفت: آقای مدیرکل حداقل بیاید خدمات اداره مربوطه را تبیین کند، این زیبنده نیست مدیر اداره‌ای که مشکل و معضل اصلی پروژه مربوط به اداره‌اش است در جلسه شرکت نکند.

وی این حضور نیافتن را به منزله ترک فعل مدیر عنوان و خاطرنشان کرد: در خصوص مسئله مسکن، مسامحه و سهل‌انگاری قابل پذیرش و توجیح نیست.

کریمی‌زاد بیان کرد: منتظریم آقای فرماندار هر مدیری را که احساس می‌کند در انجام وظایفش اهمال‌کاری می‌‌کند برای دادستانی مکاتبه کند و ما هم اشد مجازات قانونی را برای او لحاظ خواهیم کرد.

دادستان دهدشت در خصوص سایت ملی مسکن گفت: به علت نبود برق و تاریکی محض در این سایت، سرقت از تأسیسات در آن رو به افزایش و شدت گرفته است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =