آخرین اخبار

آرامش قیمت دلار در صرافی ملی / دلار توافقی ثابت ماند

اقتصادنیوز : سکه بازان امروز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ با شوک صعودی نرخ دلار در موقعیت خرید قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
30 آبان 1401
کد مطلب : 3911

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه در تهران مورد حمایت بازار های همسایه قرار گرفت.قیمت دلار امروز در هرات و سلیمانیه صعودی بود. از سوی دیگر نرخ حواله درهم امروز زمینه ساز تقویت هیجانات ارزی در بین معامله گران دلار تهران شد. بازیگران ارزی امروز در تهران توانستند کانالی را که دیروز از دست داده بودند را پس بگیرند و در کانال جدید به مرز مقاومتی جدید برسند. 

برخی از تحلیلگران ارزی باور دارند که اقدامات بازارساز مبنی بر فروش اوراق ارزی و افزایش عرضه ارز توانسته است که تا حدوی از قدرت نیروهای افزایشی بکاهد با این حال به نظر می رسد سطح انتظارات برای اسکناس آمریکایی همچنان صعودی است. 

آرامش قیمت دلار در صرافی ملی / دلار توافقی ثابت ماند 

در بازار رسمی هم امروز قیمت دلار صرافی ملی نسبت به روز قبل ثابت بود.بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۰ هزار و ۴۴۷ تومان(سی هزار و چهارصد و چهل و هفت  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا  ۳۰ هزار و ۷۵۳  تومان  (سی هزار و هفتصد و پنجاه و سه تومان) اعلام شد.

قیمت دلار توافقی هم  عصر امروز نسبت به روز قبل ثابت ماند دلار توافقی امرور در محدوده ۳۳ هزار و ۲۶۷  تومان به فروش رسید . 

با این حال قیمت دلار در بازار متشکل امروز هم مانند روز گذشته رشد کرد. قیمت دلار در بازار متشکل امروز  در محدوده ۳۱  هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۱ هزار  ۲۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد .

بازار جهانی طلا امروز تعطیل رسمی بود. قیمت اونس طلا در بازار  دیروز بر روی ۱۷۵۱ دلار قرار گرفت. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز رشد کرد .طلا امروز با ۱ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد که ۱ هزار تومان  افزایش را نشان می دهد.

قیمت سکه هم امروز مانند قیمت طلا بالا رفت. سکه بازان امروز با شوک صعودی نرخ دلار در موقعیت خرید قرار گرفتند.هر قطعه سکه امامی ظهر امروز در محدوده ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان افزایش را نشان می دهد . فلز گران بهای داخلی عصر امروز با قیمت ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز شنبه ۵۰ هزار تومان رشد کرده بود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =