آخرین اخبار

جمهوری اسلامی با تفکر بسیجی شکست‌ناپذیر است

امام جمعه موقت چرام گفت: امروز بسیج از جمله دلایل قدرت و موتور پیشران انقلاب اسلامی است با آن‌هایی که نظام اسلامی و جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند بدانند جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیج و عمل و حرکت بسیج شکست ناپذیر است.

اشتراک گذاری
28 آبان 1401
کد مطلب : 3895

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه،
حجت الاسلام مجتبی فرهمند در خطبه‌های این هفته چرام اظهار کرد: تشکیل بسیج مستضعفین که در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی تشکیل شد در همان روزهای نخست خود را نشان داد دوران دفاع مقدس دوران افتخارآمیز است که طی آن رزمندگان اسلام نبرد علوی و عاشورایی را رقم زدند به واسطه آن مکتب دفاعی انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت را خلق کردند.

امام جمعه موقت چرام افزود: امروز بسیج از جمله دلایل قدرت و موتور پیشران انقلاب اسلامی است با آن‌هایی که نظام اسلامی و جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند بدانند جمهوری اسلامی به برکت تفکر بسیج و عمل و حرکت بسیج شکست ناپذیر است.

وی بیان کرد: یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری که در چند سال اخیر خصوصاً این یکی دو سال بسیار روی آن تاکید شده و چراغ راه انقلاب اسلامی است موضوع جهاد تبیین است وقتی موضوع جهاد مطرح می‌شود یعنی میدان، میدان حرب است دشمن تا بن دندان مسلح در مقابل ایستاده است امروز وظیفه ما تبیین فتنه‌ها و شرارت‌های دشمن خصوصن تبیین جنگ ترکیبی اخیر است دشمن پنج یا شش فاکتور را با هم ترکیب کرده و به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.

فرهمند تصریح کرد: راهبرد جنگ اقتصادی و تحریم و نبرد مجازی و سایبری و جنگ اطلاعاتی و جنگ چریکی و نامنظم و حمایت از شورش‌های محلی از جمله توطئه های دشمن در این جنگ ترکیبی است این تنها گوشه‌ای از حرکت‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی است بعضی از خواص از تبیین آن غافل شده‌اند.

وی افزود: دشمن و مشخصات آمریکا از راه‌اندازی این فتنه و جنگ علیه ایران اسلامی اهدافی را دنبال می کند یک هدف کوتاه مدت و آن مستاصل کردن ایران از طریق راه انداختن جنگ‌های نیابتی در منطقه با کشیدن جنگ تا مرزهای ایران و تقویت و حمایت از گروه‌های تروریستی در داخل است.

خطیب موقت جمعه چرام بیان کرد: هدف میان مدت یعنی فرصت طلبی از نقاط ضعف اجتماعی سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی و از این راه هم مردم را اغفال کرده و هم به اهداف خود می‌رسد.

 وی افزود: هدف بلند مدت یعنی تضعیف نظام اسلامی جهت قبول تغییر سیاست کلان خود از جمله جدا کردن دین از حکومت داری است عده‌ای ساده لوح فریب این حرف مضحک را خورده‌اند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =