آخرین اخبار

بابایی: هدف اول استقلال مقابل فولاد نباختن است/ پرسپولیس می‌تواند سپاهان را ببرد

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: هدف اول استقلال در بازی با فولاد خوزستان شکست نخوردن است.

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 377

حمید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار دو تیم استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر که روز شنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت:‌ بازی بسیار حساسی است. با احترامی که برای همه تیم‌های لیگ برتری قائل هستم باید بگویم سخت‌ترین بازی استقلال تا پایان لیگ همین مصاف با فولاد است. می‌توان این مسابقه را پل قهرمانی نامید. استقلال اگر در این بازی پیروز شود می توان به احتمال ۹۰ درصد این تیم را قهرمان لیگ دانست اما مساوی هم برای استقلال در این مسابقه نتیجه بدی نیست. فراموش نکنیم که حریف آنها فولاد خوزستان است. تیمی که در آسیا با ۱۲ امتیاز و بدون باخت صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: جواد نکونام در بازی‌های آسیایی یک استراتژی بسیار هوشمندانه و خوب برای بازی با حریفان آسیایی در نظر گرفت به همین دلیل می‌گویم استقلال بازی سختی در خوزستان خواهد داشت و حتی ممکن است اولین شکست فصل به استقلال تحمیل شود. فولاد خوزستان می‌خواهد در جمع سه تیم اول جدول قرار بگیرد تا نیم نگاهی به سهمیه آسیایی داشته باشد هرچند سهمیه آسیایی برای فصل بعد به طور کامل و دقیق مشخص نیست.

بابایی در مورد اینکه از نظر فنی استقلال برتر است یا فولاد خوزستان عنوان کرد: خیلی‌ها می‌گویند استقلال قشنگ  و چشم‌نواز  بازی نمی‌کند اما به نظر من مهم نتایج خوبی است که استقلال گرفته تیمی که بهترین خط دفاع لیگ را دارد و تاکنون شکستی نخورده است. استقلاللی‌ها از اشتباهات حریفان به خوبی استفاده می‌کنند و به پیروزی می‌رسند در بازی با فولاد استقلال اعتماد به نفس بالاتری دارند و فولاد خوزستان هم انگیزه زیادی در این مسابقه دارد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: استقلال اگر در این بازی بازنده شود ممکن است به بازیکنانش برای ادامه لیگ استرس وارد شود. به همین دلیل می‌گویم هدف اول استقلال در اهواز نباختن است. شاید فرهاد مجیدی در نشست خبری این مسئله را به زبان نیاورد اما او با چنین استراتژی مقابل فولاد بازی می‌کند تا هم رکورد شکست‌ناپذیری تیمش حفظ شود و هم در حاشیه امنیت برای قهرمانی قرار داشته باشد.

دروازه‌بان اسبق ذوب‌آهن اصفهان در مورد مسابقه پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: این دو تیم همیشه کری خاصی دارند و ریشه آنها از مکتب شاهین است. بنابراین بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. پرسپولیس هنوز امیدی به قهرمانی دارد و با تمام توان به میدان خواهد رفت.

وی در مورد اینکه از نظر فنی کدام تیم برتر است، گفت: من اصلیتم آبادانی است. در تهران متولد شده‌ام و بیشتر زندگی‌ام در اصفهان بوده به همین دلیل خیلی‌ها تصور می‌کنند من اصفهانی هستم. بنابراین دوست ندارند که من از باخت تیم‌های اصفهانی صحبت کنم. اما به عنوان یک کارشناس می‌گویم پرسپولیس مقابل سپاهان شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =