آخرین اخبار

یک آمار عجیب دیگر در کهگیلویه و بویراحمد!/بیمه ها چقدر خسارت پرداخت می‌کنند؟

با رقم جمعیت ۷۰۰ هزار نفری پرداخت این مقدار خسارت آن هم تنها از سوی یکی از شعبات بیمه ها در کهگیلویه و بویراحمد نشان‌دهنده وضعیت استان در زمینه تصادفات است.

اشتراک گذاری
20 مهر 1401
کد مطلب : 3489

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مشکلات عمده در استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع بیمه ها از جمله بیمه خسارات برمی‌گردد.

استانی که هر چند یکی از کوچکترین استانهای کشور از لحاظ جمعیت و وسعت به شمار می رود اما در تلفات جاده‌ای و خسارات جرحی ناشی از تصادفات در رتبه‌های اول استانهای کشور قرار دارد.

آن‌گونه که پلیس اعلام کرده هر چند استان در سایر شاخص‌ها از جمله سرقت، مواد مخدر و تجاوز به عنف و و نزاع و قتل و سایر موارد اتهامی در میان سایر استان‌ها وضعیت بسیار بهتری دارد اما در تصادفات جاده ای اعم از تصادفات درون شهری و برون شهری و خسارات و تلفات جانی ناشی از آن رتبه جالبی ندارد.

بر همین اساس مردم سر و کار زیادی با بیمه‌ها از جمله بیمه های مربوط به تصادفات دارند که در همین خصوص برای مثال مدیر بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با فرماندار شهرستان بویراحمد اینگونه می‌گوید که در پایان هر سال رای قطعی پرداخت شده در سیستم خودمان داریم که بر همین اساس سال گذشته ۲۴۰ میلیارد تومان خسارت به مردم پرداخت کردیم و امسال نیز تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده ایم.

به گزارش فارس با رقم جمعیت ۷۰۰ هزار نفری پرداخت این مقدار خسارت آن هم تنها از سوی یکی از شعبات بیمه ها نشان دهنده وضعیت استان در زمینه تصادفات است.

البته او می‌گوید خسارت تا ۲۰ میلیون تومان را بدون کشیدن کروکی در هر حادثه ای فقط به وسیله یک موبایل اندروید پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =