آخرین اخبار

بازدید معاون رئیس‌جمهور از سد کوهبرد/ مرتضوی: کهگیلویه و بویراحمد کارگاه عمرانی شده است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اظهار رضایت از عملکرد مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
11 مهر 1401
کد مطلب : 3390

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ادامه بازدید یک روزه خود از پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه ساخت سد کوهبرد در شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه قبل از آن از محور پاتاوه یاسوج بازدید به عمل آوردیم، گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این محور در دستور کار قرار گرفته و در زمینه ساخت تونل همچنین بهسازی قسمتی از این محور اقدامات رضایت‌بخش است.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه اظهارات خود در محل سد کوهبرد ادامه داد: خوشبختانه این سد آنگونه که مسؤولان جهاد کشاورزی اعلام کردند پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و با آبگیری آن ۳۵۰ هکتار از اراضی این منطقه آبیاری خواهد شد.

مرتضوی با اظهار رضایت از عملکرد مسؤولان ارشد استانی به خصوص استاندار و معاون عمرانی یادآور شد: امروز هرکجای استان را بازدید کردیم آن چیزی که مشاهده شد کار و کار بود و استان کهگیلویه و بویراحمد به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
 

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/س



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =