آخرین اخبار

سوپاپ قیمت دلار و سکه پرید /قیمت طلا صعودی شد

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز درتهران نسبت به روز گذشته دوباره گران شد.هر برگ اسکناس آمریکایی عصر امروز در محدود ۳۳ هزار تا ۳۳ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد.

اشتراک گذاری
10 مهر 1401
کد مطلب : 3381

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در دومین روز هفته حول محور خبر آزادی باقر نمازی و سیامک نمازی در ازای هفت میلیارد دلار حرکت کرد.  

نور نیوز نوشت خبرهای رسیده حاکی است که طی هفته‌های اخیر مذاکرات فشرده‌ای با وساطت یکی از کشورهای منطقه درباره آزادسازی هم‌زمان زندانیان ایران و آمریکا انجام و میلیاردها دلار از منابع ارزی مسدود شده کشورمان نیز در این چارچوب در شرف آزادسازی است. رسانه های داخلی امروز خبر دادند خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران توسط رسانه‌های آمریکایی نیز تایید شد.اما علی واعظ در رابطه با آزادسازی منابع بلوکه شده  در توئیتر مدعی شد تا تمام زندانیان  با تابعیت آمریکایی در ایران آزاد نشوند، اخبار این چنینی‌صحت ندارند. به نظر می رسد خبر آزادسازی منابع بلوکه شده هم نتوانست ترمز روند افزایشی قیمت دلار را بکشد. 

سوپاپ دلار پرید

قیمت دلار امروز درتهران نسبت به روز گذشته دوباره گران شد.هر برگ اسکناس آمریکایی عصر امروز در محدود ۳۳ هزار تومان تا ۳۳ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد. این قیمت در مقایسه با دیروز ۱۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد . 

نرخ دلار در بازار ارز هرات هم امروز بر مدار صعود قرار گرفت. هر برگ اسکناس آمریکایی در هرات امروز با ۷۰ تومان افزایش به قیمت ۳۲ هزار و ۵۲۰ تومان رسید. 

از سوی دیگر برخی از معامله گران می گفتند ثبات قیمت درهم موجب شده که نرخ دلار آرایش نزولی به خود نگیرد و حتی بالاتر از نرخ دیروز به فروش برسد. امروز درهم امارات (حواله)  با قیمت ۹ هزار و ۱۶۰ تومان مبادله شد. 

قیمت طلا دوباره بالا رفت 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل رسمی بود.قیمت اونس طلا دیروز تقریبا ۲ دلار و نیم پایین آمد و بر روی ۱۶۶۱ دلار قرار گرفت. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز در محدوده ۱میلیون و ۳۸۰ هزارو ۸۰۰ تومان به فروش رسید . 

ارزش ذاتی سکه بالا رفت 

قیمت سکه امروز در مقایسه با دیروز ۱۰۰ هزار تومان بالا رفت و به ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. ارزش ذاتی سکه امروز بالا رفت و وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد و به ۱۳میلیون و ۲۱ هزار تومان رسید و حباب سکه بر روی محدوده  ۱۷ درصد قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =