آخرین اخبار

پخت و توزیع بیش از ۱۲ هزارپرس غذا درگچساران به مناسبت اربعین حسینی

فرماندار گچساران گفت: به مناسبت اربعین حسینی ۱۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط خیران و موکب های این شهرستان پخت و بین زائران و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

اشتراک گذاری
27 شهریور 1401
کد مطلب : 3234

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان با حضور عاشقان ابا عبدالله الحسین برگزار شد.

وی گفت: مردم شهید پرور گچساران به مناسبت اربعین حسینی مسیر فلکه شهید امید بخش (فلکه فرودگاه) تا امام زاده جعفر را در گرمای هوا با عشق به ائمه اطهار به یاد کربلا طی کردند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: به مناسبت اربعین حسینی افزون بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط خیران و موکب‌های این شهرستان پخت و بین زائران و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

دیهیم خوب عنوان کرد: این شهرستان به دلیل قرار گرفتن همسایگی خوزستان یکی از گذرگاه‌های کاروان‌های اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: تمام اقشار مختلف مردم گچساران اعم از ترک و لُر همه با عشق به ابا عبدالله الحسین پای کار آمده و در پذیرایی از زائران اربعین سنگ تمام گذاشتند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: هرساله با نزدیک شدن به اربعین حسینی این شهرستان میزبان بسیاری از زائران اباعبدالله الحسین است.

دیهیم خوب بیان کرد: امسال ۱۳ موکب در سطح شهر و روستاهای گچساران برای پذیرایی از زائران حسینی دایر شد.

وی افزود: از این تعداد ۵ موکب در سطح شهر و مابقی بیرون از گچساران قرار دارد، این موکب‌ها تا دو روز پس از اربعین حسینی برای میزبانی زائران اربعین حسینی دایر هستند.

فرماندار گچساران اعلام کرد: تا کنون موکب‌های گچساران بیش از ۴۰۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی به ‌طور رفت و برگشت پذیرایی کردند.

دیهیم خوب افزود: افزون بر یک هزار و ۵۰۰ نفر در راه پذیرایی از زائران در موکب های گچساران فعالیت می‌کنند.
 

انتهای پیام/س



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =