آخرین اخبار

اشکش: استقلال ملاثانی ۲۳ هفته در لیگ شکست نخورده/ ۱۰ تیم می‌خواهند مدعی باشند

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت:استقلال ملاثانی از فصل گذشته تا امروز ۲۳ هفته است که شکست نخورده است.

اشتراک گذاری
21 شهریور 1401
کد مطلب : 3161

ابراهیم اشکش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم استقلال ملاثانی و حضور در رده سوم جدول لیگ اظهار داشت: کار فنی خوبی که از فصول گذشته آغاز کرده‌ایم را همچنان پیگیری می‌کنیم. در این تیم جوانان بومی حضور دارند و تلاش می‌کنیم فوتبال فنی و خوبی را به نمایش بگذاریم. استقلال ملاثانی از فصل گذشته تا امروز ۲۳ هفته است که شکست نخورده است. سه شنبه هم در اهواز به مصاف شمس آذر قزوین می‌رویم  زیرا ورزشگاه خانگی‌مان آماده نیست.

وی با اشاره به مشکلات تیمش گفت اگر تیم از نظر مالی از سوی مسئولان استانی حمایت نشود قطعا در آینده به مشکل برمی‌خوریم. امیدوارم مسئولان باشگاه و استان بیش از گذشته به فکر حمایت این تیم باشند تا بتوانیم روند موفقیت آمیز خود را ادامه بدهیم. برخی مشکلات ما ابتدایی‌ترین مسایل است که باید حل شود و حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی استقلال ملاثانی در مورد تیم شمس آذر قزوین گفت: این باشگاه مدیرعاملی فوتبالی و دلسوز دارد و مسئولان استانی هم از این باشگاه حمایت می‌کنند. سعید دقیقی هم مربی جوان و موفقی است. ما به شمس آذر احترام می‌گذاریم اما دنبال برد و سه امتیاز در این مسابقه خانگی هستیم.

اشکش در مورد شرایط لیگ یک این فصل گفت: رقابت‌های این فصل بسیار سخت‌تر از فصل گذشته است. در این فصل فقط دو سه باشگاه مشکلات مالی دارند و بقیه تیم‌ها از این نظر شرایط مناسبی دارند. به همین دلیل می‌گویم لیگ جذاب‌تر و سخت‌تر خواهد بود .از حالا خیلی زود است بگوییم که کدام تیم‌ها مدعی صعود و قهرمانی هستند اما به نظرم حداقل ۱۰ تیم حرف‌های زیادی برای گفتن در این مسابقات دارند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =