آخرین اخبار

دلیل بی توجهی مدیران کهگیلویه به برنامه‌های ملی – مذهبی چیست!؟

جلسه بزرگداشت روز اربعین در دهدشت در حالی برگزار شد که هیچکدام از مدیران دستگا‌ه‌های عضو در این جلسه حضور نیافتند و کارمندان و کارشناسان یا بعضاً روابط عمومی‌ها حضور داشتند.

اشتراک گذاری
15 شهریور 1401
کد مطلب : 3047

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، اربعین، رویداد سترگ درس آموز و فرایندی فراتر از آیین بزرگداشت یاد و خاطرۀ شهیدان نینواست.

این روز، تجلی ماندگار پیام عاشوراییان و بیانگر پایداری، ایثار و فداکاری و حماسه آفرینی در رکاب رهبری والا و با عظمت است که در فضایی آکنده از فتنه و آلوده به آشوب و تباهی جفاگستران هر عصر و دوره ای باقی مانده و هرگز از ذهن‌ها محو نمی‌شود.

مراسم بزرگداشت روز اربعین در حالی در دهدشت برگزار شد که مدیران عضو هیچ‌ کدام در این جلسه حضور نداشتند و کارشناسان دستگاه‌های خود را به این جلسه فرستاده بودند.

حجت‌الاسلام مجید بهادری در این نشست از عدم حضور مدیران در این جلسه گلایه کرد و گفت: برخی از مدیران نه فقط این جلسه، بلکه هیچ کدام از جلسات فرهنگی شرکت نمی‌کنند.

زکی‌زاده کارشناس فرمانداری علت عدم حضور نداشتن برخی مدیران را تداخل جلسه همزمان در فرمانداری عنوان و بیان کرد: جهت نظم بهتر، نیاز است جلسات را از قبل با دفتر فرماندار هماهنگی کنید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: در کل حضور مدیران در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی کمرنگ است که جا دارد در جلسات ملی و مذهبی خود مدیران حضور داشته باشند.

وی افزود: اربعین تجدید عاشوراست و بزرگترین تجلی ظهور شیعه در اربعین محقق شد و این حرکت عظیم سال به سال پررنگ‌تر از گذشته است.

حجت‌الاسلام بهادری با بیان این که امام حسین(ع) از همه هستی خود گذشت تا مردم را از ظلم نجات دهد گفت: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها همکاری کنند که امسال هم روز ازبعین باشکوه‌تری از سال‌های  گذشته داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت روز اربعین امسال، در روز اربعین ساعت ۱۷ از مقابل سپاه پاسداران به سمت میدان امام حسین(ع) و امامزاده آقامیر ختم خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =