آخرین اخبار

در فوتبال دنا و سی‌سخت چه می‌گذرد؟/ فریاد از نابسامانی فوتبال

بسیاری از فوتبال‌دوستان و اهالی فوتبال در شهرستان دنا و شهر سی‌سخت می‌گویند حال فوتبال سی‌سخت خوب نیست و در خواب بسیار عمیق فرو رفته است.

اشتراک گذاری
14 شهریور 1401
کد مطلب : 3023

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، بسیاری از فوتبال‌دوستان و اهالی فوتبال در شهرستان دنا و شهر سی‌سخت می‌گویند حال فوتبال سی‌سخت خوب نیست و در خواب بسیار عمیق فرو رفته در حالی که شهرستان دنا و همچنین شهر سیسخت بیشترین و بهترین فضاهای ورزشی را در سطح استان دارد. 

آن‌ها می‌گویند به دلیل عدم حمایت هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین هیئت شهرستان دنا باشگاههای این شهر و شهرستان امتیازاتی که تیم داران با هزینه های گزافی از جمله بازیهای دوستانه، اردوهای درون و برون استانی و همچنین بازیهای رسمی انجام می‌دهند دست آخر امتیازات لیگ استان این شهرستان را می‌فروشند. 

امتیاز نونهالان سیدنا فروخته شده به نفت و گاز گچساران و امتیاز نوجوانان سیدنا فروخته شده به چرام و امتیاز جوانان به دلیل اطلاع رسانی نکردن نماینده شهرستان بر باد فنا رفت و امتیاز امید سیدنا به نام سیدنا و به کام تیم سایپا و….

خوشبختانه تمامی هیئت های استان به صورت تمام وقت و دائم در حال برگزاری لیگهای نونهالان و نوجوانان و امید و بزرگسالان و حتی پیشکسوتان هستند و همچنین دیگر هیئت ها کلاسهای مربیگری و داوری و توجیهی و غیره دارند اما اینجا…. 

آن‌ها می‌گویند اما متاسفانه هیئت فوتبال شهرستان دنا بعداز گذشت چندین ماه در گرمای تابستان هنوز در عمق خواب زمستانی به سر می‌برد.

جوانان بسیار زیادی در این شهر و شهرستان به دلیل بی‌تدبیری و بی توجهی ان هیئت جهت بازیهای شهرستانی و شکوفا شدن استعدادهای خود با هزینه گزاف و جاده‌های پر پیچ و خم جان بر کف دست گذاشته و مهاجرت می‌کنند. 

آن‌ها می‌گویند ریاست هیئت فوتبال استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، دبیر هیئت فوتبال استان، حراست اداره ورزش و جوانان استان؛ بازرس اداره ورزش و جوانان استان عاجزانه از شما مسئولان خواهشمندیم  با نگاهی خدا پسنداته به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

دفتر خبرگزاری فارس آماده شنیدن سخن مسئولان فوتبال استان و شهرستان و درج دفاعیات آنان است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =