آخرین اخبار

رجائیان: تصمیمی خارج از رای کمیته انضباطی گرفته شد/در بازی برگشت با پرسپولیس جبران می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: دوستان تصمیم دیگری گرفتند و دستورالعمل دیگری خارج از کمیته انضباطی صادر کردند ولی ما نباید تاوان دیگران را بدهیم.

اشتراک گذاری
02 شهریور 1401
کد مطلب : 2736

محمدرجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عدم حضور تماشاگران در دیدار خانگی آلومینیوم مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: قانونی حساب کنیم محرومیت‌مان را در بازی اول مقابل هوادار پشت سر گذاشتیم ولی نتوانستیم دوستان را در کمیته‌های انضباطی و استیناف را در این مورد قانع کنیم.

وی افزود: در فوتبال می‌گویند رای کمیته انضباطی به بقیه آرا ارجحیت دارد. محرومیت به خاطر بازی با نساجی در فصل گذشته را قاعدتا باید در بازی با هوادار پشت سر می‌گذاشتیم. حالا دوستان تصمیم دیگری گرفتند و دستورالعمل دیگری خارج از کمیته انضباطی صادر کردند مبنی بر اینکه چون گیت‌های الکترونیکی استادیوم‌های دیگر مشکل دارند و تماشاگران نمی‌توانند بروند پس در کل کشور بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

رجائیان گفت: ما که نباید تاوان آن‌ها را بدهیم. گیت‌ها و سامانه بلیت فروشی ما آماده بود ولی دوستان همه را تعطیل کردند. ما هم اشکالی نمی‌گیریم ولی یک جلسه محرومیت‌مان را باید در بازی اول حساب می‌کردند. متاسفانه هرکاری کردیم دوستان کمیته انضباطی و استیناف قانع نشدند. از آن‌ها تشکر می‌کنیم که وقت گذاشتند و حرف‌های ما را گوش کردند. با هر کدام از این کمیته‌ها دو جلسه برگزار کردیم اما در نهایت به جمع بندی نرسیدیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: از مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که حاضر شدند با باشگاه ما همکاری‌هایی داشته باشند. البته آن‌ها درخواست حضور درصد بیشتری برای تماشاگران پرسپولیس را داشتند که مورد قبول مجموعه ما نبود. پیشنهاد حضور ۵۰-۵۰ تماشاگران دو تیم را دادند که برای ما قابل قبول نبود. به هرحال این بازی بدون تماشاگر خواهد بود و ان‌شاالله هواداران اراکی از بازی با تراکتور می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند.

رجائیان در مورد شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم ما بعد از بازی سختی که در آبادان مقابل صنعت نفت داشت و برد خوبی که به دست آورد، از نظر روحی شرایط خوبی دارد. مدیران کارخانه از تمرینات تیم دیدن کردند و به بازیکنان هم قول‌هایی دادند. پرسپولیس با توجه به اینکه دو بازی قبلی را در اراک بدون تماشاگر برگزار کرده و شکست خورده، تیم ما را دست کم نمی‌گیرد. آن‌ها با برنامه وارد زمین می‌شوند ولی بازیکنان ما هم آماده این مسابقه هستند. امیدوارم در وهله اول بازی زیبایی برگزار شود و سپس تیمی که استحقاقش را دارد نتیجه مطلوب را کسب کند.

وی افزود: در بازی اول آنطور که باید و شاید بازی نکردیم. می‌توانستیم در اراک هوادار را شکست بدهیم. علیرغم اینکه حریف هم بازی خوبی ارائه نکرد اما روی یک اشتباه گل خوردیم و در ادامه هم نتوانستیم جبران کنیم. در واقع شکست تلخ و خارج از انتظاری برای‌مان بود اما تیم در بازی بعدی مقابل تیم خوب نفت آبادان جبران مافات و در گرمای ۵۵درجه کار بزرگی کرد. این نشان می دهد تیم ما علیرغم نتیجه بازی اول پتانسیل بالایی دارد.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد عملکرد بازیکنان خارجی این تیم در دو بازی ابتدایی لیگ، عنوان کرد: در فوتبال کشورمان ارقام سرسام آوری را برای ورود بازیکنان خارجی می‌شنویم اما بازیکنان تیم ما که جزو بهترین خارجی‌های لیگ هستند، چنین شرایطی ندارند. از همه همکارانم تشکر می‌کنم که تلاش کردند و به موقع ITC این بازیکنان صادر شد. عملکرد خوبی در دو بازی اول داشتند و از آن‌ها راضی هستیم.

رجائیان در مورد آخرین وضعیت واگذاری ورزشگاه امام خمینی(ره) به باشگاه آلومینیوم گفت: هنوز به صورت قطعی واگذار نشده اما همه مراحل، ضوابط و پیگیری‌ها انجام شده است. دیروز هم به دفتر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رفتیم. مدیرعامل این شرکت دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد. مدیرکل ورزش و استاندار ما هم آماده هستند که پس از طی مراحل قانونی، این کار نهایی شود. نور این استادیوم در حد ایده‌آل نیست که بگویم همه شرایط را دارد اما به هرحال حداقل استانداردها را دارد. منتظریم تا شرکت توسعه با حضور پیمانکار، این کار را انجام بدهد.

وی با اشاره به غیبت هواداران آلومینیوم اراک در بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که امکان حضورشان در بازی بزرگ آلومینیوم و پرسپولیس نیست. امیدوارم روزی شرایطی فراهم شود که بتوانیم از تمام ظرفیت‌های قانونی خودمان استفاده کنیم. این قول را می‌دهم که اگر باشم، در تلافی این اتفاق برای بازی برگشت با پرسپولیس هواداران‌مان را به تهران ببریم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =