آخرین اخبار

فدراسیون منتظر دریافت گزارش بازی پرسپولیس و فولاد/ پاینده: رسیدگی به پرونده ساپینتو آغاز شد

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسیدگی خود به پرونده سرمربی استقلال را آغاز کرد.

اشتراک گذاری
29 مرداد 1401
کد مطلب : 2662

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدجواد پاینده درباره حواشی هفته دوم لیگ برتر مثل درگیری بازیکنان آلومینیوم با عوامل حمل برانکارت، لگد زدن ساپینتو به برانکارت در کنار زمین و اتفاقات دیدار پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: در هفته دوم حواشی بسیار زیاد و حتی فراتر از تصورات ما و اعضای کمیته انضباطی بود. باید به این مسائل رسیدگی لازم صورت بگیرد. رسیدگی به پرونده سرمربی باشگاه استقلال و اتفاقاتی که در انزلی افتاد آغاز شده به این جهت که در تصاویر تلویزیونی موضع تا حد زیادی مشخص بود. با این حال در انتظار دریافت گزارش مقامات رسمی مسابقه هم از حیث اتفاقات جانبی رخ داده خواهیم بود.

وی افزود: در مورد  حواشی و اتفاقات تلخی که در بازی پرسپولیس و فولاد و آلومینیوم و صنعت نفت افتاد انتظار می‌رود در ۴۸ ساعت آینده گزارش مقامات رسمی دریافت شود. مستنداتی در  اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته اما رسیدگی رسمی زمانی آغاز می‌شود که گزارش‌ها را دریافت کنند. 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: دوستان در کمیته انضباطی روی برخورد با این مسائل تأکید دارم و قرار است به این پرونده‌ها رسیدگی دقیقی شود تا شاهد  استمرار چنین روندی نباشیم و اتفاقات تلخی نیفتد. فقط یک نقطه کوچک هم بگویم که از بار اتفاقات تلخی که انزلی افتاد کم نمی‌کند اما جهت جلوگیری از تکرار چنین مسائلی باید بگوییم اصول برگزاری بازی روی این نکته تأکید دارد. تمام عوامل دست‌اندرکار برگزاری مسابقه از جمله توپ‌ جمع‌کن‌ها، افرادی که در حوزه امداد پزشکی فعالیت دارند باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

پاینده گفت: گزارش‌هایی دریافت شده که در آن مسابقه شادی اتفاق افتاده که آن اتفاق تلخ را به هیچ وجه توجیه نمی‌کند. اما امیدوارم به این موضوع نیز برگزارکنندگان مسابقات توجه داشته باشند تا شاهد تکرار اتفاقات تلخ نباشیم. 

وی در خصوص خبر منشتر شده مبنی بر هشدار جدی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به سرپرست این فدراسیون عنوان کرد: امروز اطلاعیه‌ای روی سایت فدراسیون فوتبال در این مورد قرار گرفت. اطلاعیه‌ای که پیش از این از کمیته بدوی انتخابات منتشر کردیم یا مکاتبات انجام شده به صورت کاملاً مشخص و همراه با شماره نامه و تاریخ در دبیرخانه مجمع انتخاباتی به ثبت رسیده است. 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با شبکه خبر اضافه کرد: دبیرخانه در محل فدراسیون فوتبال مستقر است و مجربی و متولی این دبیرخانه نیز دبیرکل فدراسیون است که برگزاری انتخابات را برعهده دارد. فدراسیون فوتبال در خبر خود اشاره کرده بود چنین نامه‌ای در دبیرخانه فدراسیون به ثبت نرسیده و از جانب دبیرکل نیز چنین دستوری برای ثبت آن نیامده است. من چنین نامه‌ای ندیدم و اگر وجود داشته باشد باید به شکل رسمی در دبیرخانه ثبت شده باشد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =