آخرین اخبار

برای گچساران با سیاهنمایی دلسوزی نکنید/ از بالا کشیدن زمین تا پیغام خاص؛ فرماندار به چه کسی هشدار داد؟

فرماندارگچساران گفت: اگر بخواهند در قالب دلسوزی برای شهرستان سیاهنمایی کنند تمام اسناد و مدارک تخلفات گذشته آنها را به اصحاب رسانه ارائه می دهم.

اشتراک گذاری
29 مرداد 1401
کد مطلب : 2658

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: باید برای برطرف کردن مشکلات آزادگان در خصوص سهمیه ایثارگری در به کار گیری ادارات اقدامات لازم از سوی دستگاه ها انجام شود.

وی بیان کرد: آزادگان و شهدا افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و آنها پرچم دار ایثار و از خود گذشتگی بوده و با تحمل شرایط بسیار سخت در زندان محکم پای آرمان های انقلاب ایستادند.

فرماندار گچساران با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه گزارشات ادارات به مردم است و باید این گزارشات بر پایه صداقت به مردم ارائه شود تا اثرگذاری خوبی درجامعه ایجاد کند.

دیهیم خوب عنوان کرد: دولت انقلابی با خواسته مردم تشکیل شد و برای ما نیز این دولت یک معیار است، کسانی که در دولت انقلابی کار می کنند باید فاکتور و شرایط کار در آن را داشته و برای انجام‌ مسئولیت خود تلاش کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری بر تولید تاکید بسبار دارند، در این راستا پیچ و خم های اداری بسیاری وجود دارد که باید مانع ها برداشته شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: ما از سرمایه گذارنی که می خواهند تولید داشته و به چرخه اقتصادی کمک کنند استقبال کرده و همکاری های لازم را با آنها انجام خواهیم داد.

دیهیم خوب بیان کرد: مواردی از سوی دلسوزی به امور شهرستان از سوی امام جمعه گچساران مطرح شد، که انتظار می رفت پدر معنوی شهرستان برای مطرح کردن موضوعات حداقل اول با مدیر اداره مربوطه مطرح و آن را پیگیری کنند هر چند امام جمعه از روی احساس مسئولیت و دغدغه آن را مطرح کردند.

وی افزود: شخصی در روز عاشورا برای ما پیغام آورد که اگر نمی‌توانید مشکل گلزار شهدا گچساران را برطرف کنید شخص دیگری گفته  آن را برطرف می کند که ما به آنها پاسخ دادیم به آن شخص بگویید چطور در این ۱۰ سال گذشته آن را برطرف نکردید.

دیهیم خوب ادامه داد: قرار داد گلزار شهدا ۷هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که پیمانکار این پروژه می گوید ۷ هزار میلیارد ریال طلب کار هستم، باید بدانیم این اعتباری که به این پروژه تخصیص داده بودند در سال های گذشته کجا هزینه شده است.

فرماندار گچساران ادامه داد:چرا باید سیاهنمایی کنند، و آرامش شهرستان را با اینگونه حرفها برهم بزنند، من اهل حاشیه نیستم ولی در جایی که بخواهند سیاهنمایی کنند ملاحظه نخواهم کرد و حقایق تخلفات آنها را با وجود اسناد و مدارک در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.

دیهیم خوب اضافه کرد: چگونه به خودتان اجازه می دهید به استاندار انقلابی و پر تلاش پیغام دهید که اگر نمی توانید مشکل گچساران را برطرف کنید بگویید تا ما انجام دهیم، در چند سال گذشته چگونه مشکلات ایجاد شده توسط خودتان را حل نکردید.

فرماندار گچساران اظهار کرد: زمانی که در سمت فرماندار گچساران قرار گرفتم درست یک روز بعد از آن برای روز پرستار به بیمارستان شهید رجایی شهرستان رفتم در آنجا پرده از بدهی عظیم ۵۰۰ میلیارد ریالی این بیمارستان که در چند سال گذشته به وجود آمده و آن را برطرف نکرده بودند، برداشته شد.

دیهیم خوب تصریح کرد: شهری که در بیشتر ادارات و بیمارستان بدهکاری بسیار از گذشته دارد را تحویل گرفتیم، به آنها می گویم در این چند سال چکار کردید؟

وی افزود: تا کنون ملاحظه کردیم ولی دیگر سکوت نمی کنیم تمام تخلفات گذشته را رو خواهیم کرد با اسناد و مدارک آنها را در اختیار خبرنگاران خواهیم گذاشت.

فرماندار گچساران بیان کرد: ما ۱۳۰ هکتار از زمینی که به عنوان پروژه بی شناسنامه در اختیار گرفته بودند را برگرداندیم، بگذارید شهر در آرامش باشد و نیروهای پر تلاش کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =