آخرین اخبار

رئیس بزرگترین باند تجاوز به دختران کیست؟

شهریور سال ۸۵ بود که دختر نوجوانی به همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و از چند جوان شرور شکایت کرد و در شکایتش گفت: در راه مدرسه با دو پسر جوان آشنا شدم، اما چند روز بعد آن‌ها مرا به‌ زور و با خوراندن دارو بیهوش کرده و به باغی در کرج بردند و مورد اذیت و آزار قرار دادند.

اشتراک گذاری
29 مرداد 1401
کد مطلب : 2655

۱۲۳۶۵۴۶

۲۹ مرداد ۰۱ – ۱۳:۲۷

شهریور سال ۸۵ بود که دختر نوجوانی به همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و از چند جوان شرور شکایت کرد و در شکایتش گفت: در راه مدرسه با دو پسر جوان آشنا شدم، اما چند روز بعد آن‌ها مرا به‌ زور و با خوراندن دارو بیهوش کرده و به باغی در کرج بردند و مورد اذیت و آزار قرار دادند.

جامعه ۲۴: شهریور سال ۸۵ بود که دختر نوجوانی به همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و از چند جوان شرور شکایت کرد و در شکایتش گفت: در راه مدرسه با دو پسر جوان آشنا شدم، اما چند روز بعد آن‌ها مرا به‌ زور و با خوراندن دارو بیهوش کرده و به باغی در کرج بردند و مورد اذیت و آزار قرار دادند.

آن‌ها از این صحنه‌ها فیلم گرفتند و مرا تهدید کردند که اگر شکایت کنم فیلم مرا در مدرسه، خانه و محله پخش می‌کنند.با ثبت این شکایت و بررسی شماره‌ تلفن یکی از پسران جوان، موضوع برای پلیس تایید شد. به‌همین خاطر تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس امنیت تهران کار تحقیقات برای دستگیری پسران شرور و متجاوز را آغاز کردند.

تجاوز دوباره به دختر نوجوان

به گزارش جامعه ۲۴ ، بررسی‌های ماموران ادامه داشت تا اینکه شاکی بار دیگر به پلیس امنیت مراجعه کرد و گفت: پسران جوان وقتی فهمیدند از آن‌ها شکایت کردم، یک‌بار دیگر مرا دزدیدند و این‌ بار به شمال بردند. آن‌ها بار دیگر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و از من فیلم تهیه کردند و من می‌ترسم فیلم سیاه هم از سوی آن‌ها پخش شود و دیگر آبرویی برایم نماند.

افزایش شکایت از متجاوزان

با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات ویژه آغاز شد، اما در همان حین چند دختر دبیرستانی نیز به پلیس مراجعه و مدعی شدند از سوی چند پسر نوجوان و جوان به‌زور مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد اعضای باند در شمال کشور و تهران دختران دبیرستانی و دانش‌آموز را فریب داده و پس‌ از بردن به باغ ویلا یا خانه‌های خود به‌زور مورد آزار و اذیت قرار داده و از صحنه‌های اعمال سیاهشان فیلم تهیه کرده و آن‌ها را می‌ترسانند.

کشف رد پای علی میکروب

در بررسی‌های بیشتر سرانجام رد پسری به نام علی، معروف به علی میکروب کشف شد. بررسی‌های مأموران نشان می‌داد علی میکروب سرکرده باند فساد و فحشا است که دختران و حتی زنان را به‌ زور مورد آزار و اذیت قرار داده و از صحنه‌های این اقدامات سیاه‌شان فیلم تهیه می‌کنند تا شاکی نتواند از آن‌ها شکایت کند.

سرانجام ۲۰ عضو باند علی میکروب دستگیر شدند، اما نکته جالب این بود بسیاری از دستگیرشدگان زیر ۱۸ سال سن داشتند. در تحقیقات بیشتر کارآگاهان موفق شدند علی میکروب را به همراه دو نفر از دوستانش به نام‌های حسن خروس و آرش موش دستگیر کنند.

پسران پولدار متجاوز بودند

با دستگیری سه عضو اصلی باند مشخص شد آن‌ها دختران نوجوان را طعمه خود قرار داده و گاهی نیز زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. علی میکروب در بازجویی‌ها با اعتراف به بیش‌ از ۲۰ مورد ربودن دختران نوجوان و  اذیت و آزار و تهیه فیلم سیاه از آن‌ها گفت: من به‌ همراه آرش و حسن پدران پولداری داریم که در شمال، کرج و جاجرود ویلا دارند. ما دختران را اول گول می‌زدیم و اگر فریب ما را نمی‌خوردند آن‌ها را بیهوش می‌کردیم و به‌زور به ویلا‌ها می‌بردیم و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادیم.

این متهم ادامه داد: برای این‌که دستگیر نشویم از آن‌ها فیلم سیاه می‌گرفتیم و وقتی به هوش می‌آمدند، تهدید می‌کردیم اگر موضوع را به کسی بگویند فیلمشان را در مدرسه محل و فضای مجازی اینترنت پخش می‌کنیم. البته چند فیلم را هم مجبور شدیم به‌صورت معدود پخش کنیم چراکه متوجه شدیم آن‌ها از ما شکایت کرده‌اند.به گزارش جامعه ۲۴ ، با اعترافات این مجرم سیاه و همدستانش آن‌ها در دادگاه کیفری محاکمه و علی میکروب و همدستش به اعدام محکوم شدند.نکته قابل‌توجه، اما این بود که همه اعضای این باند سیاه بین ۱۴ تا ۲۰ سال سن داشتند. پدران و مادران اعضای این باند وقتی متوجه شدند پسرشان چه کاری انجام داده‌است مدعی شدند: ما پول، خودرو و رفاه را در اختیار فرزندانمان قرار دادیم، اما خبر نداشتیم که آن‌ها چه اقدامات سیاهی را انجام می‌دهند. فکر نمی‌کردیم فرزندانمان کارشان به‌جایی برسد که تجاوز کنند.گفتنی است پرونده علی میکروب به‌عنوان یکی از پرسروصداترین پرونده‌های دهه هشتاد بود و بعد از انهدام باند میکروب دیگر کسی جرات نداشت به‌صورت باندی  دست به تجاوز به عنف یا فریب دختران بزند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =