آخرین اخبار

کووید ۱۹ بازهم در کهگیلویه و بویراحمد قربانی گرفت/ جانباختگان کرونا به یک هزار و ۱۴۰ نفررسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان خبر داد.

اشتراک گذاری
25 مرداد 1401
کد مطلب : 2569

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دراستان یک نفر براثرکرونا فوت کرده است گفت: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۱۴۰نفررچ رسید.

محمد غلام نژاد تصریح کرد: هم اکنون ۷۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که۴۲ نفر مبتلای قطعی و ۶ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتر غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد ۹۷هزار ۱۱۳نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: از ۳۳۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است ۴۳درصد موارد مثبت بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می شود طی روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.

غلام‌نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 5 =