آخرین اخبار

شوک ریزشی به دلار تهران/ قیمت طلا و سکه کاهش یافت

اقتصادنیوز : با وجود تردید واحتیاط معامله گران دلار امروز۱۹ مرداد ۱۴۰۱ شوک بازار های همسایه به دلار تهران موجب شد که اسکناس آمریکایی در تهران بر مدار کاهش قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
19 مرداد 1401
کد مطلب : 2423

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به نظر می رسد که برجام به ایستگاه پایانی نزدیک شده اما اندکی تردید در به نتیجه رسیدن توافق هسته ای  در بین معامله گران بازار دلار وجود دارد.

شوک بازار های همسایه به دلار تهران

پیتر استانو سخنگوی جوزپ بورل گفت: گفتگو‌ها ی برجامی اکنون تمام شده و دیگر چیز قابل مذاکره‌ای وجود ندارد و همه چیز در متن نهایی که روز دوشنبه به مشارکت‌کنندگان در مذاکرات وین تقدیم شد، مشخص شده است.ایالات متحده بلافاصله موافقت خود را با “متن نهایی” که ⁧ انریکه مورا⁩ می‌گوید برای ⁧ احیای برجام⁩ روی میز گذاشته اعلام کرد. ایران می‌گوید متن نیاز به بررسی جامع دارد.

با وجود تردید واحتیاط معامله گران دلار امروز شوک بازار های همسایه به دلار تهران موجب شد که اسکناس آمریکایی در تهران بر مدار کاهش قرار بگیرد. 

قیمت دلار عصر امروز در تهران ۶۰۰ تومان کاهش را ثبت کرد و در بازار هرات و سلیمانیه یک کانال پایین آمد . نرخ دلار در هرات امروز ۳۲۰ تومان افت کرد و در سلیمانیه ۵۳۰ تومان عقب نشینی کرد . 

قیمت طلا  و سکه کاهش یافت 

 قیمت اونس طلا عصر امروز تقریبا ۴ دلار پایین آمد و در محدوده ۱۷۹۴ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار با ۱ میلیون و ۳۴۸  هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه  با دیروز ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش را نشان می‌دهد . 

قیمت سکه عصر امروز  در محدوده ۱۴ میلیون و ۷۰۰ تا ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد  فلز زرد رنگ داخلی امروز با ۱۴۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان معامله شد.  ارزش ذاتی سکه امروز ۱۳ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۲ درصد بدست آمد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =