آخرین اخبار

سرکشی مدیرکل آمورش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از خبرگزاری فارس/یک دغدغه عزت‌خواه در حوزه رسانه

مدیرکل آمورش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در استان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
18 مرداد 1401
کد مطلب : 2396

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در این استان بازدید کرد و در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و خدمات همه اهالی رسانه در استان به ویژه خبرگزاری فارس گفت: این خبرگزاری همواره در کنار آموزش و پرورش به بیان عملکردها همچنین مشکلات و کمبودها پرداخت و البته نقاط قوت این دستگاه بزرگ آموزشی و فرهنگی و تربیتی را همواره بازگو کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در دفتر خبرگزاری فارس افزود: حضرت زینب کبری سلام الله علیها و حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام خبرنگاران خوبی برای واقعه عاشورا بودند و توانستند فساد و ظلم یزید و یزیدیان زمانه را برملا کرده و با افشاگری و روشنگری خوب خود اجازه ندهند حماسه عاشورا در کربلا تحریف شود.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها چشم تیزبین جامعه هستند و همه مسائل را به دقت می‌بینند و تجزیه و تحلیل می کنند گفت: آنها پل بین مردم و مسئولان بوده و می بایست به درستی مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

این مسئول با اشاره به اینکه خبرنگار باید مشی آزادگی و غیر وابستگی خود را همواره در عرصه کار لحاظ کند گفت: خبرنگار باید استقلال قلم خود را حفظ کرده در کار رسانه هویت داشته باشد.

وی  تصریح کرد: اگر شزیح قاضی به عنوان یک خبرنگار صادقانه حرف های هانی را انعکاس می داد شاید اتفاقات کربلا رخ نمی داد و مسیر تاریخ عوض نمی شد.

عزت‌خواه در ادامه در پاسخ به این سوال که مهمترین دغدغه و یا نگرانی شما در عرصه رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد چیست یادآور شد: از نگرانی حرفی نمی زنم و فقط شاید دغدغه داشته باشم اما انتظار این است هر آنچه را که می نویسند قبل از آن از زبان مدیر دستگاه بشنوند تا صحت واقعیت مشخص شود گاهی اوقات خبرهایی به گوش مردم می رسد که با اصل موضوع منافات دارد و چقدر باید تلاش کرد تا دروغ و یا القائی را از ذهن مردم پاک کنیم.

وی گفت: آنقدر باید وقت تلف شود و از تریبون‌های مختلف حرف بزنیم تا اصل موضوع مشخص شود.

در این دیدار داریوش بهنیا مدیر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد هم با گزارشی از اقدامات این رسانه در طول یک دهه اخیر یادآور شد: همواره و در همه دولت‌ها اخبار و برنامه های آموزش و پرورش را بدون هیچ گونه چشمداشتی انعکاس داده ایم و در دولت مردمی نیز سعی خواهیم کرد در کنار مدیران ارزشی و انقلابی موانع و مشکلات را با انصاف بیان کرده و مطالبه گر مشکلات مردم در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهار =