آخرین اخبار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محروم‌ترین منطقه/ وعده‌های احمدزاده به مردم پهنوک

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای خود از مناطق مختلف استان امروز از منطقه پهنوک در بهمئی بازدید کرد.

اشتراک گذاری
17 مرداد 1401
کد مطلب : 2366

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید از منطقه محروم پهنوک در شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تمام مناطق کهگیلویه و بویراحمد محروم هستند، گفت: جاده مهمترین خواسته مردم این منطقه است که کار در حال انجام است و اگر با مشکل اعتباری مواجه شدند مجددا اعتبار اختصاص می‌دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قصد داریم پهنوک را در چند شاخصه از جمله راه از محرومیت خارج کنیم که تا زمستان جاده اصلی منطقه آسفالت شود، ضمن اینکه جاده‌های آنتنی روستاها نیز  آسفالت شوند.

 

وی در ادامه به نبود آب شرب پایدار در پهنوک اشاره و با بیان اینکه باید از سد کوثر به این منطقه آبرسانی شود، گفت: برای منطقه شبکه آب پایدار طراحی و در اختیارم قرار دهند تا از تهران برای این پروژه اعتبار تامین کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نه تنها در پهنوک بلکه در ۲۰ کیلومتری شهر یاسوج مناطق پراشکفت و حتی دشت‌روم مردم با مشکل آب مواجه هستند و تنها نقطه‌ای از استان که آب پایدار دارد گچساران است.

وی بیان کرد: برای شبکه آب لیکک ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد و به ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 

احمدزاده عنوان کرد: از متمم سفر رئیس جمهور ۳ هزار میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد که برای جاده، گاز، آب و رفع محرومیت از استان هزینه شود و امسال و سال آینده شاهد تغییرات زیادی در سطح استان خواهیم بود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکل نبود پزشک در منطقه اشاره و عنوان کرد: متاسفانه هیچ پزشکی حاضر نیست به این منطقه و چند نقطه دورافتاده استان بیاید که قرار شد تشویقی بیشتری در نظیر بگیریم و پزشکی را به طور مستمر به این منطقه اعزام کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دوازده =