آخرین اخبار

فوتبال اروپا| گلباران بایرن مونیخ با گلزنی ستاره مسلمان / آرسنال در دربی لندن پیروز شد

در هفته اول رقابت‌های فوتبال در آلمان و انگلیس، بایرن مونیخ و آرسنال به برد دست پیدا کردند.

اشتراک گذاری
15 مرداد 1401
کد مطلب : 2321

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته اول رقابت‌های فوتبال اروپا در آلمان و انگلیس، بایرن مونیخ به بردی پرگل مقابل اینتراخت فرانکفورت رسید و آرسنال در دربی لندن پالاس را شکست داد.

در بوندس لیگا، بایرن مونیخ در هفته اول به مصاف اینتراخت فرانکفورت، قهرمان لیگ اروپای فصل گذشته رفت و به برد پرگل ۶ بر یک رسید.

در این مسابقه برای شاگردان ناگلزمان، کیمیش ۵ ، پاوار ۱۰ ، مانه ۲۹ ، موسیالا ۳۵ ، ۸۳ و گنابری ۴۳ گلزنی کردند و تک گل عقاب ها را کولو موانی در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

اینتراخت فرانکفورت، فصل گذشته با شکست دادن رنجرز قهرمان لیگ اروپا شد و به همین دلیل باید چهارشنبه با رئال مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در چارچوب سوپرکاپ اروپا دیدار کند.

از شنبه نیز دیگر بازی‌های بوندس لیگا برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها ، لورکوزن با حضور سردار آزمون به مصاف دورتموند خواهد رفت.

در انگلیس نیز افتتاحیه فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با دربی لندن بین آرسنال و کریستال پالاس آغاز شد.

آرسنال که در مسابقات پیش فصل به علت خرید بازیکنان موثر ، خوب ظاهر شده بود، در هفته اول نیز مقابل شاگردان پت ویرا به برتری ۲ بر صفر رسید.

گل‌های آرسنال را مارتینلی ۲۰ و گوئی (گل به خودی) ۸۵ به ثمر رساندند.

شنبه و یکشنبه دیدارهای لیگ برتر انگلیس نیز برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها ، لیورپول به مصاف فولام خواهد رفت و منچستریونایتد و منچسترسیتی به ترتیب با برایتون و وستهام دیدار خواهند کرد.

برنامه هفته پیش را می توانید در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نوزده =