آخرین اخبار

قیمت دلار پشت چراغ قرمز برجام

اقتصادنیوز : امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ قیمت دلار نسبت به دیروز رنج بود اما قیمت طلا و سکه رشد کرد.

اشتراک گذاری
12 مرداد 1401
کد مطلب : 2256

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه هم در تهران رنج بود هم در هرات  و سیمانیه. نرخ دلار در تهران ۲۰ تومان بالاتر از دیروز معامله شد و در هرات ۳۰ تومان رشد کرد. سرنوشت قیمت دلار در سلیمانیه هم مانند دلار تهران و هرات رقم خورد.

قیمت دلار پشت چراغ قرمز برجام

برخی از معامله گران  معتقد بودند که آرامش بازارهای همسایه موجب بی تحرک شدن اسکناس آمریکایی در تهران شده است اما عده ای دیگر  با اشاره به سیاست های جدید ارزی توسط نهاد مرکزی بازار ساز  و افزایش عرضه می گفتند که در شرایط فعلی دلار پشت چراغ قرمز مذاکرات هسته ای ایستاده است. در روز های اخیر زمزمه های از احتمال شروع مذاکرات هسته ای موجب احتیاط خریداران شده است. 

قیمت اونس طلا عصر  امروز با ۱۷۷۵ دلار معامله شد که نسبت به  روز قبل ۵ دلار بالا تر بود.  در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز ۱ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان بود که در مقایسه با روز دوشنبه ۷هزار  و ۷۰۰ تومان رشد را نشان می دهد . 

قیمت سکه هم امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل تقریبا ۵۰ هزار تومان بالاتر بود.

ارزش ذاتی سکه امروز تقریبا ۱۳ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت بازار بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فاصله  را نشان می دهد. حباب سکه هم امروز در محدوه ۱۲ درصد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =