آخرین اخبار

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در منزل رتبه اول تجربی کشور/توصیه جالب عزت‌خواه به فرناز حسن‌زاده

پس از کسب نتیجه درخشان رتبه اول کنکور علوم تجربی توسط دختر یاسوجی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش استان به دیدار فرناز حسن زاده نخبه کهگیلویه و بویراحمدی رفتند.

اشتراک گذاری
11 مرداد 1401
کد مطلب : 2250

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، پس از کسب نتیجه درخشان رتبه اول کنکور علوم تجربی توسط دختر یاسوجی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش استان به دیدار فرناز حسن زاده نخبه کهگیلویه و بویراحمدی رفتند.

در این نشست حسنعلی عزت‌خواه با تسلیت ایام محرم و با بیان اینکه شریف ترین و نجیب ترین انسان ها در کربلا به شهادت رسیدند خطاب به نخبه کهگیلویه و بویر احمدی گفت: امیدواریم که شما نیز زینب‌وار سفیر بسیار خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌های بزرگ ایران باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه ما مدیون ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و ۴۵۰۰ معلم شهید هستیم یادآور شد: همچنین مدیون مدیران و معلمانی هستیم که با تلاش و ایثار و با تعلیم و تربیت صحیح فرزندان نخبه و متعهدی همچون فرناز حسن زاده را تربیت کردند تا همه به وجود او افتخار کنیم.

وی در ادامه با تبریک این موفقیت به خانواده حسن زاده گفت: فرناز نماز اول وقت را هیچگاه فراموش نکرد و همچنین همواره متوسل به شهدا شده است.

این مسئول با بیان اینکه نباید محرومیت را محدودیت حساب کنیم گفت: جای بسی خوشحالی است که در استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد چنین افراد نخبه‌ای افتخار آفرینی می کنند همه جوانان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید فرناز حسن زاده را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با خطاب قرار دادن فرناز حسن زاده و با بیان این که شما اکنون الگوی همه جوانان این استان هستید یادآور شد: توصیه ما به شما و دختران این است که همواره حجاب و عفاف را سرلوحه کار قرار داده و سفیری خوب برای ترویج حجاب و عفاف باشید.

***به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ خبر غافلگیر کننده بود و البته بسیار شیرین و خاطره ساز؛ اعلام نام اسامی برتر کنکور سال ۱۴۰۱ که دختر کهگیلویه و بویراحمدی نفر اول کنکور علوم تجربی کشور شده است.

فرناز حسن زاده فرزند کاظم حسن زاده از خانواده‌ای مذهبی و اصیل در شهر یاسوج توانست رکورد شکن ماراتن کنکور در سال ۱۴۰۱ باشد و موجی از خوشحالی و سرور و امید را در میان مردم استان بخصوص قشر جوان و جویای نام ایجاد کند.

به همین منظور به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به منزل این نخبه کهگیلویه و بویراحمدی رفتیم تا ضمن عرض تبریک اندکی نیز با او به گفت‌وگو بنشینیم هرچند از ساعات اولیه ظهر امروز که این خبر منتشر شد سیلی از جمعیت برای تبریک به منزل آقای حسن زاده در ابوذر ۱۱ یاسوج رهسپار شدند.

در این دیدار پدر فرناز شمه‌ای از خصوصیات اخلاقی او را برای حاضرین توصیف کرد که علاوه بر درس خواندن و تلاش جهت کسب جایگاه برتر در کنکور هیچ گاه از معنویات و نماز غافل نشده است.

آقای حسن زاده با صداقت و بدون ریا می‌گوید؛ ممکن است که گاهی اوقات من نماز اول وقت را فراموش کرده باشم اما فرناز از هنگامی که به سن تکلیف رسیده تاکنون نماز را از دست نداده است.

پدر می گوید: فرناز به غیر از درس خواندن به کارهای فرهنگی نیز همواره مشغول بوده دست به قلم است و هیچگاه از معنویات غافل نشده است.

حرف‌های جالب پدر فرناز حسن‌زاده نفر اول کنکور علوم تجربی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی فرناز را اینجا ببینید.

خانم مدحتی مدیر دبیرستان فرزانگان یاسوج هم با ابراز خوشحالی از این موفقیت می‌گوید از پایه نهم که در خدمت او بودیم علاوه بر استعداد ذاتی تلاش و پشتکار او هم بسیار زیاد بوده است همکاران ما همواره از این تلاش و کوشش تعریف کرده‌اند.

مدیر مدرسه فرزانگان یاسوج می گوید: در کنار درس خواندن همواره در مسابقات قرآن و عترت شرکت می کرد و البته جز نفرات برتر مدرسه در این زمینه بوده است در این سه سال هم عالی ترین معدل را به خود اختصاص داده است.

با فرناز حسن زاده رتبه اول کنکور علوم تجربی سال ۱۴۰۱ هم کلام می‌شویم که به نقش مدرسه در این موفقیت اشاره می‌کند و می‌گوید: معلمان و مربیان در این سه سال زحمات بسیاری کشیدند و محیط بسیار خوبی را برای درس خواندن من فراهم کردند.

او همچنین از دوستان و جوانان استان و کشور می خواهد که علاوه بر رشته تجربی رشته های دیگر از جمله رشته ریاضی را نیز فراموش نکنند چرا که برای آینده کشور به فارغ التحصیلان ریاضی و فنی نیاز مبرم داریم و باید دانش آموزان در این خصوص توجیه شوند.

فرناز در پاسخ به سوال ما که می پرسیم بدون تعارف دلیل اصلی موفقیت تو چه بوده است می‌گوید ایمان به کار و تلاش مهم ترین دلیل بوده اما در کنار آن نباید از خانواده و مدرسه هم غافل شویم.

فرناز دست آخر در پاسخ به این سوال که مقصد نهایی شما بعد از این موفقیت کجا خواهد بود می‌گوید تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه تهران را بر خواهم گزید.

توصیه فرناز حسن‌زاده به جوانان؛ دلیل اصلی موفقیت و حرف‌های مدیر مدرسه رتبه اول کنکور تجربی را اینجا ببینید

 

  



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 13 =