آخرین اخبار

بارندگی، آب روستای بابا کلان و بی بی حکیمه گچساران را قطع کرد

فرماندار گچساران گفت: در پی بارندگی‌های شدید چند روز اخیر آب روستاهای بابا کلان و بی بی حکیمه این شهرستان قطع شد و آبرسانی از طریق تانکر سیار انجام می شود.

اشتراک گذاری
09 مرداد 1401
کد مطلب : 2209

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس بارندگی های شدید چند روز اخیر در کهگیلویه و بویراحمد خیارت هایی در بخش‌های مختلف به جا گذاشته است.

روانبخش دیهیم خوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی مونسون چند روز گذشته در این شهرستان موجب جاری شدن آب در کانال‌های آب‌بر و آب گرفتگی برخی از منازل و معابر سطح شهر شد.

وی بیان کرد: این بارندگی علاوه بر آبگرفتگی معابر باعث ایجاد خسارت به حوزه کشاورزی ، تاسیسات برق و آب در گچساران شد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، خسارت سنگینی به زیرساخت‌های برق این شهرستان وارد کرد که با تلاش نیروهای اداره برق مشکلات در کوتاهترین زمان برطرف شد.

دیهیم خوب عنوان کرد:  باد و باران چند روز گذشته در گچساران، موجب خسارت به تعدادی پایه برق و ۸ دستگاه ترانس برق در این شهرستان شد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: باغات حوزه پاکوه، ماهور باشت، امامزاده جعفر و برنج کاری حوزه لیشتر در این شهرستان در اثر بارندگی چند روز گذشته دچار خسارت شدند.

 دیهیم خوب اظهار داشت: هم‌اکنون نیروهای امدادی و خدمات رسان در محل ادارات خود به صورت کشیک شبانه روزی به حالت آماده باش جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی هستند.

وی افزود: بارندگی سیل آسا باعث قطعی آب روستاهای باباکلان و بی بی حکیمه در گچساران شد که هم اکنون به این روستاها به وسیله تانکر سیار آبرسانی می شود.

دیهیم خوب گفت: بارش سیل آسای چند روز گذشته در گچساران موجب آبگرفتگی تعدادی زیادی از مغازل ها و منازل مسکونی شده است.

وی ادامه داد: آبگرفتگی کانال های سطح شهر دوگنبدان بر اثر بارندگی روز گذشته موجب مسدود شدن چند نقطه سطح شهر شده بود که با حضور به موقع ستاد بحران عملیات بازگشایی این کانال ها در اسرع وقت انجام گرفت.

فرماندار گچساران تصریح کرد: بیش از ۲۰ دستگاه ماشین آلات در مناطق مختلف شهرستان مستقر و آماده خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به حضور دستگاه های عضو ستاد بحران، پتروشیمی و شرکت نفت وتلاش بی وقفه آنها دربارندگی های شدید چند روز اخیر گفت : جا دارد از زحمات تمام کسانی که در این بارندگی ها ما را یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =