آخرین اخبار

سکوت عجیب مسئولان یک فدراسیون در برابر منتقدین/ تایید ضعف‌ها یا وارد نشدن به حواشی؟

مسئولان فدراسیون شمشیربازی با وجود انتقادهای کارشناسان و کاپیتان تیم ملی در چند روز گذشته، سکوت عجیبی کرده‌اند.

اشتراک گذاری
08 مرداد 1401
کد مطلب : 2177

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان که در مصر برگزار شد و کاروان ایران به خصوص اسلحه سابر نتوانست نتایج خوبی را کسب کند، انتقادها از مسئولان فدراسیون توسط کارشناسان، کاپیتان سابق و برخی مربیان آغاز شد.

مجتبی عابدینی، کاپیتان سابق و پر افتخارترین  شمشیرباز ایران که به گفته خودش از سوی فدراسیون کنار گذاشته در متنی عنوان کرد زمانی که روی پیست برای تیم ملی عرق می‌ریخته و به دنبال افتخار آفرینی برای ایران بوده، برخی به دنبال منافع خود بوده‌اند و تاکید کرد که می‌خواهد در این رشته روشنگری کند.

پیش از آن هم عبدالرضا میرشفیعی، مدیر سابق تیم‌های ملی با انتقاد تند از باقرزاده گفته بود: قطعاً او نمی‌تواند در انتخابات ثبت‌نام کند، چون سه دوره‌اش به پایان رسیده است. یک پست من درآوری در آسیا پیدا کرده و از آن طریق می‌خواهد دوباره به انتخابات بیاید. باقرزاده می‌گوید دل‌بسته نیستم اما شمشیربازی را رها نمی‌کند. آقای باقرزاده شما تمام جوانی خیلی از افراد را به باد دادید. اسلحه اپه و فلوره در دوره شما اصلاً دیده نشدند که بخواهند خودنمایی کنند.

حال با تمام این انتقادها اما فدراسیون شمشیربازی و در راس آنها فضل الله باقرزاده که در حال حاضر به عنوان سرپرست این فدراسیون فعالیت می‌کند، سکوت پیشه کرده و پاسخی به این انتقادها نمی‌دهد. آیا او این انتقادها که بعضا هم درست هستند را تایید می‌کند، یا در آستانه انتخابات نمی‌خواهد وارد حاشیه شود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =