آخرین اخبار

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان از متمم سفر رئیس جمهور به عشایر کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان امور عشایر کشور از افزایش اعتبارات عشایر استان از محل سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

اشتراک گذاری
04 مرداد 1401
کد مطلب : 2098

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، عباس پاپی‌نژاد رئیس سازمان امور عشایر کشور که برای یک سفر دو روزه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده با حضور در گلزار شهدای استان به مقام شامخ شهدای ادای احترام کرد.

 رئیس سازمان امور عشایر کشور سپس با حضور در ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه موسمی گفت: سیل سال ۹۶ و ۹۸ استان خوزستان به خوبی مدیریت شد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی لازم به عشایر انجام شود، گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به جو استان اسکان موقت برای عشایر پیش‌بینی شود.

وی ‌همچنین خواستار انتقال عشایر و دام آنها به مکان‌های امن شد و گفت: کار انتقال زنان باردار به مکان‌های امن صورت گیرد.

پاپی‌زاده در ادامه با اشاره به تلاش مدیریتی استان گفت: از نزدیک شاهد تلاش‌های استاندار برای پیگیری اعتبارات سفر سال گذشته رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بودم.

رئیس سازمان امور عشایر کشور عنوان کرد: با پیگیری‌های استاندار ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اضافه و اعتبارات به دو هزار میلیارد  تومان افزایش یافت.

پاپی‌زاده با اشاره به اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به امور عشایر استان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان از متمم سفر رئیس جمهور به امور عشایر اختصاص داده شد و امسال حرکت جدی و متفاوتی برای عشایر انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =