آخرین اخبار

مربی فولاد: از آمدن غفوری استقبال می‌کنیم/ سقف قرارداد قانون خوبی نیست

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌از آمدن وریا غفوری به فولاد استقبال می‌کنیم اما این موضوع دلیل بر بودن یا نبودن شیری نیست و او نیز در تیم ما می‌ماند.

اشتراک گذاری
11 تیر 1401
کد مطلب : 1543

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا رجبی درباره نشست امروز مسؤولان سازمان لیگ با نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری در خصوص برنامه‌ریزی مسابقات فصل آینده، اظهار داشت: این جلسه در مورد تقویم لیگ بود و سهیل مهدی تقویم پیشنهادی‌اش را ارائه کرد. سرمربیان و مربیان تیم‌ها هم پیشنهاداتی داشتند که آنها را ارائه  کردند قرار بر این شد تصمیم نهایی در چند وقت آینده گرفته شود.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم فولاد با توجه به حفظ شاکله اصلی‌اش و جذب چند بازیکن جدید که این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کرده است توضیح داد: خدا را شکر توانستیم بازیکنان مدنظر خودمان را در نقل و انتقالات بگیریم و نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم از مدیریت باشگاه که در این زمینه کمک کرد ممنون هستم. او نفرات مدنظر ما را جذب کرد می‌توانم بگویم فولاد امسال سعی می‌کند در لیگ برتر جزو تیم‌های بالای جدول و مدعی باشد.

مربی فولاد تیم فوتبال خوزستان در خصوص اینکه جواد نکونام از تمایل خود برای جذب وریا غفوری خبر داده و اگر این بازیکن به فولاد بیاید احتمال دارد مهدی شیری جدا شود پاسخ داد:‌وریا غفوری بازیکن بزرگی است و از آمدنش به فولاد استقبال می‌‌کنیم اما این موضوع ربطی به بودن یا نبودن مهدی شیری ندارد او هم در تیم ما هست. چه بهتر که هر دو بازیکن در فولاد باشند.

رجبی درباره احتمال اضافه شدن مربی خارجی به کادر فنی فولاد عنوان کرد: سال گذشته بدنساز ما خارجی بود و امسال هم بدنساز خارجی خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه پس از جدایی لوسیانو پریرا قرار  است مهاجم خارجی به فولاد اضافه شود گفت:‌ما شیمبا را رد نکردیم او جزو نفرات مدنظر سرمربی و کادر فنی و باشگاه بود اما پیشنهاد بهتری داشت و تصمیم گرفت کنار ما نباشد. برای جانشینی‌آش نیز دو مهاجم ایرانی گرفتیم و مهاجم خارجی مدنظرمان نیست.

مربی فولاد تیم فوتبال خوزستان در خصوص وضعیت آیاندا پاتوسی و موسی کولی‌بالی گفت:‌ان‌شاءالله آنها در کنار ما می‌مانند.

رجبی در مورد مطرح شدن بحث سقف قراردادها توضیح داد:‌به نظرم این قانون به راحتی دور زده می‌شود سال‌های گذشته هم چنین قانونی بود به ما جواب نداد فکر می‌کنم این قانون خوب نیست و باید راهکارهای دیگری در نظر گرفت یکی از این راهکارها می‌تواند بستن قرارداد بلندمدت برای بازیکنان باشد. تا به این اندازه تیم‌ها تغییر نکند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =