آخرین اخبار

مسمومیت مصرف الکل در محلات روبه افزایش است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: شمار مراجعات مسمومیت الکلی در روزهای اخیر به اورژانس بیمارستان این شهرستان رو به افزایش است.

اشتراک گذاری
03 تیر 1401
کد مطلب : 1371

۱۲۲۲۳۳۸

۰۳ تیر ۰۱ – ۱۴:۵۴

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: شمار مراجعات مسمومیت الکلی در روزهای اخیر به اورژانس بیمارستان این شهرستان رو به افزایش است.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: شمار مراجعات مسمومیت الکلی در روزهای اخیر به اورژانس بیمارستان این شهرستان رو به افزایش است.

دکتر مرضیه ولی ، افزود:طبق آخرین آمار ارائه شده هفته ای بیش از هفت مورد ن با علائم مسمومیت الکلی به بیمارستان‌ مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات ادامه داد: احتمال یک طغیان جدید از مسمومیت الکلی به دلیل وجود متانول در این مشروبات وجود دارد.

وی تاکید کرد: پرهیز مصرف هرگونه الکل ضروری است چرا که همچون ادوار گذشته، سودجویی برخی افراد جان شهروندان را تهدید می کند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با تاکید به مراقبت خانواده‌ها نسبت به فرزندان و جوانان گفت: افرادی که به دنبال مصرف الکل، رفتارهای پرخطر همچون؛ نزاع و درگیری و چاقو خوردگی و تصادفات رانندگی نشان می دهند نیز در این شهرستان افزایش یافته است .

ولی افزود: خانواده‌ها باید بیشتر نسبت نوجوانان و فرزندانشان کنترل داشته باشند تا بتوانیم این آمار را کاهش داده  و شاهد اتفاقات ناگواری در این زمینه نباشیم.

وی تصریح کرد : این افراد در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد، اختلال بینایی، به سرعت به اورژانس مراجعه کنند.

محلات در نوار جنوبی استان مرکزی است و این شهرستان یک مرکز بستری و درمانی دارد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =