آخرین اخبار

اهالی سوارکاری دست به کار شدند/ جمع‌آوری امضا برای برکناری رئیس فدراسیون

اهالی سوارکاری با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش خواهان برکناری رئیس فدراسیون شدند.

اشتراک گذاری
24 خرداد 1401
کد مطلب : 1165

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری قرار بود روز شنبه ۲۱ خرداد برگزار شود اما بیستم خرداد درست یک روز قبل از تاریخ اعلام شده، با اعلام وزارت ورزش و جوانان برگزاری مجمع به روز سه شنبه ۳۱ خرداد موکول شد.

امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی دلیل این تعویق ۱۰ روزه را بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایات واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون اعلام کرد ولی با این حال مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری بدون توجه به اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۲۱ خرداد به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بعد از این اتفاق جمعی از ورزشکاران، مربیان، تولیدکنندگان و پرورش دهندگان اسب با ارسال نامه هایی جداگانه خطاب به سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا پولادگر، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خواستار ابطال انتخابات فرمایشی، نمایشی و چیدمانی فدراسیون سوارکاری و استعفای مسعود خلیلی، رئیس این فدراسیون شدند.

دوران هشت ساله مسعود خلیلی را می توان یکی از دوران پرحاشیه برای این فدراسیون برشمرد. قبل تر و در جریان مسابقات سوارکاری نیز حواشی به وجود آمده در خصوص دستکاری در شناسنامه اسب های وارداتی باعث شد که نمایندگان مجلس به این موضوع ورود و توضیحاتی از رییس فدراسیون سوارکاری بخواهند. همچنین در دوران ریاست خلیلی یک فایل صوتی از او منتشر شد که در آن اهانت هایی به اهالی ترکمن صورت گرفت و سروصدای زیادی را هم ایجاد کرده بود.

امضاهای جمع شده اهالی ورزش در این خصوص را  اینجا می‌توانید، ببینید.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =