آخرین اخبار

کهگیلویه و بویراحمد تنها استان فاقد بازارچه صنایع دستی بانوان/ اعتبارات بازارچه برگشت خورد!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات بازارچه صنایع دستی به دلیل فراهم نبودن زمین برگشت خورد.

اشتراک گذاری
22 خرداد 1401
کد مطلب : 1119

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، نادیا صداقت در نشست کمیته امور بانوان و خانواده که به برنامه‌های امور بانوان در سال جاری اختصاص داشت، گفت: توجه به اشتغال زنان خودسرپرست از جمله برنامه‌های حوزه بانوان در سال ۱۴۰۱ است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تشکیل صندوق‌های خرد در مناطق مختلف استان گفت: به همت صندوق کارآفرینی امید ۱۳۰ صندوق خرد در استان تشکیل شده است.

وی بر لزوم توجه به سلامت و نشاط اجتماعی در میان بانوان تاکید کرد و از اجرای کارگاه‌های اجتماعی توسط سمن‌ها خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری امور بانوان اعتبار خوبی برای بخش‌های اقتصادی جذب کرده که متقاضیان می‌توانند با معرفی دفتر امور بانوان از تسهیلات ۴ درصدی صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند شوند.

صداقت با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه صنایع دستی برای فروش محصولات صنایع دستی بانوان گفت: اعتبار احداث این بازارچه تامین شد اما با مشکل زمین مواجه شدیم و همین موضوع باعث برگشت خوردن اعتبارات شد تا کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور باشد که فاقد بازارچه صنایع دستی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از شهرهای استان فاقد پارک بانوان هستند، گفت: برش استانی نقشه فرهنگی کشور در صورت تصویب تهیه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه‌های استان برای کمک به جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: تسهیلات مسکن به خانواده‌هایی که دارای سومین فرزند شود اعطا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از امر مقدس ازدواج، برای زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از آبان ۱۴۰۰ به بعد بود تسهیلات در نظر گرفته شد که ۱۶ نفر برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی به بانک معرفی شدند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =