آخرین اخبار

انتقاد نماینده مردم از وضعیت اینترنت در روستاهای باشت

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرستان باشت از وضعیت اینترنت در بسیاری از روستاهای این شهرستان انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
17 خرداد 1401
کد مطلب : 998

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از روستاهای این شهرستان بازدید کردند در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با اشاره به اینکه مشکلاتی همچون آب، اینترنت و همچنین تلفن همراه در روستاها وجود دارد از وضعیت اینترنت در بسیاری از روستاهای این شهرستان انتقاد کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت به گونه‌ای است که مردم مجبور هستند برای استفاده از تلفن همراه و اینترنت به کوه‌های اطراف رفته تا بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همچنین به وضعیت آب کشاورزی و آب شرب در برخی از روستاهای این منطقه از جمله لیراب اشاره کرد و گفت: مردم هم خودشان باید در این زمینه پای کار آمده و از تاسیسات حفاظت کنند بخشی از کار بر عهده مسئولان است و بخشی از کار هم برعهده مردم که همه باید با همکاری هم برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

انتهای پیا/۸۲۰۰۹



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =