آخرین اخبار

افضل: خبری از واگذاری امتیاز تیم فوتسال سپاهان ندارم/ تیمی کاملا بومی راهی لیگ برتر کردیم

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تیمی که سال گذشته در لیگ برتر فوتسال حضور داشت کاملا بومی تشکیل شده بود که متاسفانه با انحلال این تیم وضعیت آنها همچنان نامشخص است.

اشتراک گذاری
17 خرداد 1401
کد مطلب : 995

علی افضل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال سپاهان اظهار داشت: با تصمیم هیات مدیره مبنی بر تیمداری در حوزه فوتسال از سال گذشته وارد لیگ برتر شدیم و خدا را شکر عملکرد قابل قبولی برای اولین سال در لیگ برتر داشتیم.

وی افزود: بعد از پایان لیگ و از ابتدای سال با هماهنگی هیات مدیره و  مدیرعامل باشگاه سپاهان مبنی بر حضور قدرتمند در لیگ ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دنبال جذب بازیکن بودیم و حتی قراردادهای داخلی هم با بعضی از بازیکنان منعقد شد. متاسفانه ماه گذشته به یکباره در جلسه  اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان اعلام کردند که دیگر قصد تیمداری در فوتسال را نداریم و در لیگ  شرکت نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: بعد از خبر انحلال تیم فوتسال سپاهان از طرف اعضای هیات مدیره  دیگر خبر خاصی ندارم و نمی‌دانم که آیا امتیاز این تیم واگذار شده یا خیر؟ هیچ اطلاعی ندارم. بعد از خبر انحلال تیم فوتسال سپاهان دیگر به جلسات هیات مدیره نرفتم و  استعفا  هم نداده‌ام؛ البته نرفتنم به جلسات باشگاه اعتراض نیست فقط تمایل نداشتم به جلسات بروم. تیمی که سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت کاملا بومی و تشکیل شده از جوانان و نوجوانانی جویای نام اصفهانی بود که متاسفانه با انحلال این تیم وضعیت آنها همچنان نامشخص است.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: بارها در مصاحبه با رسانه ها اعلام کردم مگر هزینه یک سال فعالیت در تمام رده‌های فوتسال چقدر است؟ کل هزینه‌ها در تمام رده‌‌‌های فوتسال به اندازه هزینه یک یا دو بازیکن فوتبال نیست. اگر هدف جذب جوانان و نوجوانان استان اصفهان به ورزش است فرق فوتسال با فوتبال در چیست؟ با تمام احترامی که برای اعضای هیات مدیره قائل هستم هنوز نفهمیدم چرا تصمیم بر انحلال فوتسال گرفتند!

مدیر فنی تیم فوتسال افزود: از زمان اعلام انحلال تیم فوتسال سپاهان نه سازمان لیگ و نه کمیته فوتسال یا فدراسیون فوتبال هیچ مکاتبه یا تلفنی با هیات مدیره باشگاه و یا مدیران کارخانه سپاهان نداشتند که حداقل علت انحلال فوتسال را از باشگاه سوال کنند. بر عکس؛ وقتی سپاهان تیم بسکتبالش را منحل کرد، جواد داوری رئیس فدراسیون مدام تماس می‌گیرد و دلیلش را جویا می‌شود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =