آخرین اخبار

دین‌محمدی: امیدوارم قهرمانی‌های استقلال تکرار شود/ بهترین گزینه مربی خارجی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین گزینه برای هدایت تیم مربی خارجی است، مربی ایرانی از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
15 خرداد 1401
کد مطلب : 955

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم با ثبت رکوردهای خوب، اظهار داشت: استقلال لایق قهرمانی بود چون بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان همبستگی خوبی برای رسیدن به این عنوان وجود داشت.

هافبک اسبق استقلال در خصوص دعوت برای حضور در جشن قهرمانی عنوان کرد: دعوت شده بودم و با من تماس گرفتند اما از قبل می‌دانستم که هماهنگ نشده و ما را به ورزشگاه راه نمی‌دهند. به همین خاطر نرفتم. اتفاق ناراحت کننده‌ای افتاد و به پیشکسوتان بی احترامی شد.

وی در خصوص انتظار هواداران برای تکرار قهرمانی گفت: امیدوارم این قهرمانی تکرار شود. همانطور که پرسپولیس ۵ سال قهرمان شد، امیدوارم استقلال هم بتواند ۵-۴ بار پشت سر قهرمان شود.

دین‌محمدی در خصوص جدایی فرهاد مجیدی و اینکه برخی معتقدند رفتن او به تیم ضربه می‌زند، اظهار داشت: این تصمیم خودش بوده و باید به تصمیمش احترام بگذاریم. این موضوع را باید از خودش سوال کرد چون خودش این تصمیم را گرفت.

پیشکسوت استقلال در خصوص مذاکره با استراماچونی و لچسکو برای هدایت تیم در فصل جدید، گفت: بهترین گزینه مربی خارجی است. هر مربی ایرانی بیاید از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار می‌گیرد.

وی در مورد تقویت تیم برای تکرار قهرمانی و کسب نتایج خوب در آسیا، عنوان کرد: باید بازیکن بگیرند. با این شرایط کار سخت می‌شود. معتقدم در خط حمله باید بازیکن خوب و حرفه‌ای جذب شود.

دین‌محمدی در مورد عملکرد مدیریت باشگاه استقلال در فصلی که گذشت، گفت: مدیریت باشگاه خوب کار کرد. او کار بلد است و کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =