آخرین اخبار

روایت تلخ خبرنگار از تصادف خونین در محور یاسوج-اصفهان/سلام ما را در این قتلگاه به اینترنت و موبایل برسانید؟!

از همه بدتر اینکه در این محور در نقاط بسیاری تلفن همراه که نیاز ضروری برای تماس با اورژانس و پلیس است خط دهی لازم را نداشته و همین منجر به جان دادن حادثه دیدگان در تصادفات جاده ای می‌شود.

اشتراک گذاری
13 خرداد 1401
کد مطلب : 923

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ محور یاسوج اصفهان همچنان به عنوان یک محور حادثه خیز و به عبارتی یک قتلگاه به صورت مداوم جان مسافران و رهگذران را می‌گیرد و شاهد تصادفات خونباری در این جاده هستیم.

جاده‌ای که از ابتدای آن یعنی زندان یاسوج تا آخرین قسمت آن منتهی به پل کتا نقطه به نقطه جان تعداد بسیاری از مسافران و زنان را گرفته است.

همین چند روز پیش بود که پدر و مادری در خودروی پژو درست در ابتدای این جاده جان خود را از دست دادند و تعدادی فرزند برای همیشه بی سرپرست شدند.

در این تصادفات گاه بی‌احتیاطی رانندگان چنین حوادث خونباری را رقم می‌زند و در بسیاری از موارد ایمن نبودن جاده همچون عدم وجود حائل و یا خط کشی و یا علائم رانندگی و یا پیچ‌های تند و غیر استاندارد و در کل نقاط حادثه خیز موجب بروز تصادفات خونین می‌شود.

اما از همه بدتر اینکه در این محور در نقاط بسیاری تلفن همراه که نیاز ضروری برای تماس با اورژانس و پلیس است خط دهی لازم را نداشته و همین منجر به جان دادن حادثه دیدگان در تصادفات جاده ای می‌شود.

در یکی از آخرین موارد یکی از خبرنگاران که خود شاهد بروز تصادف در این محور و حوالی تلگاه بوده  چنین روایت می‌کند که یک تصادف وحشتناک باز هم در مسیر یاسوج_اصفهان بعد از پل تلگاه همین اکنون اتفاق افتاد اول اینکه امداد رسانی کند انجام می‌شود و دستگاه‌هایی که باید در صحنه حضور داشته باشند تاخیر زیادی داشته‌‌اند دوم اینکه سالهاست این مسیر تلفات می‌دهد و نبود جداکننده عامل اکثر این تلفات است. 

این خبرنگار که خود در صحنه تصادف حضور داشته با انتقاد شدید از این که جان مردم برای دستگاه‌ها باید اهمیت داشته باشد از سکوت رسانه‌ها در این زمینه انتقاد می‌کند.

عباسپور می‌گوید: بدتر از همه این که مسیر اصلی و به قولی تنها جاده مثلا استاندارد استان در ۲۰ کیلومتری مرکز استان پوشش تلفن همراه ضعیف بوده و اینترنت هم که اصلا وجود ندارد و دست آخر این متن را هنگامی در فضای مجازی نگارش می‌کنم به امید اینکه جایی نزدیک شهر برسم و پیام‌ها فرستاده شود.!! و البته این اوضاع و احوال موجب وارد شدن ضربه به سرمایه‌گذاری در استان به خصوص صنعت گردشگری خواهد شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دو =