آخرین اخبار

برخی دنبال تحریف اندیشه‌های نورانی حضرت امام(ره) هستند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: برخی‌ها که خود را منتسب به حضرت امام می‌دانند در حال تخریب اندیشه‌های ایشان هستند.

اشتراک گذاری
12 خرداد 1401
کد مطلب : 895

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایت‌خواه با تبریک دهه کرامت و روز دختر گفت: درگیر یک جنگ وسیع رسانه‌ای هستیم و یکی از محورهای اساسی که در این جنگ باید مدنظر باشد توجه به اندیشه‌های حضرت امام(ره) است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به تحریف اندیشه حضرت امام گفت: متاسفانه برخی که خود را منتسب به حضرت امام می‌دادند در حال تعریف اندیشه‌های این بزرگوار هستند لذا آنچه در سالگرد ارتحال ایشان بیشتر مورد توجه قرار گیرد اندیشه‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام نباید در قالب یک جلسه و محفل خلاصه شود، گفت: در این جنگ وسیع رسانه‌ای آشنایی با مبانی اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری جامعه اسلامی را مصون می‌کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید عنوان کرد: جشن‌های دهه کرامت امسال با توجه به اقدام سخیف صورت گرفته در جشنواره کن رنگ بوی دیگری به خود گرفته است‌

هدایت‌خواه عنوان کرد: خدام امام رضا(ع) به همراه پرچم حرم این امام همام چهاردهم خرداد وارد استان می‌شوند و طی ۸ روز جشن زیر سایه خورشید با همکاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد همه مناطق استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =