آخرین اخبار

کاهش قیمت دلار در صرافی ملی/ رفت و برگشت در بازار سکه

اقتصادنیوز : قیمت سکه امروز سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برای ساعاتی به کانال ۱۵ میلیون تومان نفوذ کرد اما دوباره به کانال ۱۴ میلیون برگشت. قمت دلار صرافی ملی هم عصر امروز کاهش را تجربه کرد.

اشتراک گذاری
11 خرداد 1401
کد مطلب : 865

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت فروش  دلار صرافی ملی در شروع معاملات امروز سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱  آرامش نسبی را تجربه کرد . اسکناس آمریکایی در شروع معاملات امروز ۲۵ هزار ۹۴۵ تومان بود که در مقایسه با دیروز ۶ تومان بالاتر بود. دلار صرافی قبل از ظهر امروز ۲۵ هزار و ۹۶۵ تومان بود و در نیمه روز با  قیمت ۲۵ هزار و ۹۵۹ تومان معامله شد. اما  اسکناس آمریکایی در ساعات  پایانی کار صرافی ملی نسبت به روز دوشنبه  بیش از ۱۰۰  پایین آمد و با قیمت ۲۵ هزار و ۹۷۹ تومان مبادله  شد .

نرخ دلار  در بازار متشکل ارزی امروز با ۲۵ هزار و ۸۱۸ تومان روانه بازار شد و قبل از ظهر امروز به ۲۵ هزار و ۸۳۶ تومان رسید. قیمت دلار متشکل در نیمه معاملات نقدی امروز با ۲۵ هزار و ۸۳۱ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل ۲۱ تومان رشد کرده بود. نرخ دلار متشکل عصر امروز ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان بود که در مقایسه با روز دوشنبه ۴۰ تومان  بالاتر بود. 

رفت و برگشت در بازار سکه 

قیمت اونس طلا در شروع معاملات امروز نسبت به روز قبل  تقریبا ثابت بود اما  عصر امروز فلز گران بهای جهانی نسبت به روز قبل نزولی شد و با ۱۸۴۹ دلار معامله شد که در مقایسه با روز قبل نزدیک به ۸ دلار کاهش را نشان می دهد. 

بازار سکه هم امروز شاهد رفت و برگشت بین دو کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بود. قیمت سکه در شروع معاملات نقدی امروز بر مدار  افزایش قرار گرفت و فلز  گران بهای  داخلی بعد از یک سال و نیم کانال ۱۵ میلیون تومان را لمس کرد.

قیمت هر قطعه سکه امامی در ابتدای معاملات نقدی امروز ۱۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان بود. قیمت سکه امروز تا ۱۵ میلیون و ۸۵ هزار تومان  پیشروی کرد  اما در نیمه روز از سرعت افزایشی آن کم شد و فلز زرد رنگ  بر روی ۱۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

قیمت سکه در نیمه دوم معاملات نقدی  کانال ۱۵ میلیون تومان را از دست داد  و تا  پله ی نهم کانال ۱۴ میلیون تومان  پایین آمد . قیمت سکه عصر امروز ۱۴ میلیون  ۹۰۵ هزار تومان بود. از نظر برخی از فعالان بازار  عقب نشینی سکه در ساعات پایانی معاملات طبیعی بوده چرا که سکه در روز های اخیر  روند صعودی را تجربه کرده بود بنابراین نیاز به یک اصلاح قیمت داشت تا مسیر بعدی خود را تعیین کند . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =