آخرین اخبار

توقف سکه پشت کانال جدید

اقتصادنیوز : قیمت سکه در بازار امروز دوشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ با قدرت به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان پیشروی کرد و در ساعات پایانی معاملات نقدی با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان بسته شد . این قیمت در مقایسه با روز گذشته ۸۵ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
10 خرداد 1401
کد مطلب : 842

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت اونس طلا عصر امروز در مقایسه با روز شنبه تقریبا رشد محدودی  را تجربه کرد و در محدوده ۱۸۵۶ دلار معامله شد .  اما بازار سکه وطلا  در  ایران امروز نسبت به بازار جهانی رشد بیشتری را ثبت کرد . قیمت طلا ۱۸عیار در زمان نوشتن این گزارش ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان از دیروز بالا تر بود و در محدوده ۱ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید.

توقف سکه پشت کانال جدید 

قیمت سکه هم در بازار امروز با قدرت به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان پیشروی کرد. فلز زرد رنگ داخلی  امروز تا ۱۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان بالا رفت اما در ساعات پایانی معاملات نقدی با قیمت  ۱۴ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان بسته شد . این قیمت در مقایسه با روز  گذشته ۸۵ هزار تومان افزایش را نشان می دهد. 

ثبات نسبی در بازار متشکل و صرافی ملی 

نرخ فروش دلار در صرافی قبل از ظهر  امروز  به یک قدمی کانال ۲۶ هزار تومان رسید و در محدوده ۲۵ هزار و ۹۹۷ تومان مبادله شد.این قیمت در مقایسه با روز قبل ۵۹ تومان بالاتر بود. در ادامه کار صرافی ملی نرخ دلار صرافی از مرز ۲۶ هزار تومان فاصله گرفت  و بر روی ۲۵ هزار و ۹۴۵ تومان قرار گرفت. نرخ دلار در ساعت پایانی صرافی ملی ۲۵ هزار و ۹۳۹ تومان بودکه در مقایسه با روز  یکشنبه ثابت بود. 

در بازار متشکل ارزی هم اسکناس آمریکایی در ابتدای معاملات به قیمت ۲۵ هزار و ۸۰۴ تومان به فروش رسید  و تا ۲۵ هزارو ۸۶۸ تومان پیش رفت اما در نیمه ظهر امروز ۲۵ هزار و ۸۱۰ تومان بود که نسبت به دیروز تقریبا ثابت بود. اسکناس آمریکایی در بازار متشکل ارزی هم مانند دلار صرافی   در پایان معاملات نقدی امروز نسبت به روز قبل نوسان خاصی راتجربه نکرد و با ۲۵ هزار و ۸۱۰ تومان بسته شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − یک =