آخرین اخبار

یخچالی: تجربیات خوبی از بوندس‌لیگا کسب کردم/ سرمربی جدید به علم روز بسکتبال آگاه است

لژیونر بسکتبال ایران گفت: تجربیات خوبی را از حضور در بوندس لیگا کسب کردم و مطمئنا این موضوع در فصل جدید تاثیر مثبت خواهد داشت.

اشتراک گذاری
09 خرداد 1401
کد مطلب : 825

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهنام یخچالی در مورد آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با کادرفنی جدید اظهار داشت: گروه جدیدی از بازیکنان در کنار نفرات باتجربه اردوی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. کار با کادرفنی جدید شروع شده و برای هماهنگی نیاز به زمان و تلاش بیشتری نیاز داریم.

ملی پوش بسکتبال ایران که در بوندسلیگاحضور دارد، ادامه داد: بیشتر بازیکنان حاضر در اردو سابقه کار با سرمربی جدید (سعید ارمغانی) را ندارند و من هم شناختی از ایشان نداشتم. با این‌ وجود کاملا مشخص است که او آگاهی کاملی به علم روز بسکتبال اروپا و جهان دارد. روند خوبی در پیش داریم که امیدوارم ادامه دار باشد تا به آمادگی کامل برسیم.

یخچالی همچنین درباره وضعیت فعلی و آینده خود در لیگ بسکتبال آلمان گفت: امسال در بوندس لیگا و سطح اول بسکتبال آلمان حضور داشتم که تفاوت بسیار زیادی با سطح دو لیگ این کشور دارد. یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشم.

لژیونر بسکتبال افزود: امسال تجربیات خوبی به دست آوردم و مطمئنا این موضوع روی روند کاری من در فصل جدید تاثیر مثبت خواهد داشت.

انتهای پیام/

 
 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =